Skravletråd :)

Kos dere på tur.
Vi har nettopp kommet inn fra lekeplassen. Jeg vil sove. Ser på det som en umulighet i dag.

Skal ikke si noe på det om du sovner på sofaen ikveld ;)
Jeg sitter og prøvesmaker på godteriet... :o hahaha

Krymper dem, tror du?

Hahaha, kanskje det som hadde skjedd. Hadde krympet så mye at de ble for små for øynene mine...:confused:
Håper de holdt seg unna veien i så fall :o

Så snill svigermor du har:D
Tipper minsta blir ellevill!!
Du får legge deg i sofaen med beinet høyt;)
Takk :D Ja. Jeg bytter ikke hu ut for å si det sånn haha! :p

Er godt i gang med bygging nå jeg da :p

De får ikke til å gå i regnet, blir tunge som stein!

Det virker som det er litt forskjell på de tolltrolla faktisk. Har sikkert noe å gjøre med hvor de står??? :confused:

Der er ikke jeg så veldig flink skjønner du :p

Det må du bli :p hehe
Jeg mååå jeg, hvis ikke glemmer jeg faktisk det jeg skal ha :o og kommer hjem nesten uten noe :confused:

Var veldig koselig ;)
Tror jeg hadde hjertet litt langt oppe i halsen da...haha :p
Men måtte jo bare komme bort da jeg så deg ;)

Hadde vært koselig å ta det igjen ja :) får planlegge en dag som begge har tid ;)
Jeg ble kjempe glad for at du kom bort. Trodde faktisk sjangsene for å faktisk se deg var små. Så jeg ble veldi glad. Koselig å kunne sette ansikt og navn på de man skravler mye med :-)

Jeg ble kjempe glad for at du kom bort. Trodde faktisk sjangsene for å faktisk se deg var små. Så jeg ble veldi glad. Koselig å kunne sette ansikt og navn på de man skravler mye med :-)

Så bra :)
Tenkte egentlig akkurat det samme. Også var jeg egentlig ferdig og skulle hjem da, men var litt nysgjerrig så jeg måtte gå inn igjen for å se en siste gang..hehe :p
Hadde ikke trodd jeg skulle se deg da.
Veldig koselig å sette et ansikt til ja :)

Nydelig tulle du har og forresten ;)

Er normalt sett ikke redd det. Men sist var det rett rundt og over fra 9 tiden på kvelden og til ca 5 tiden. Det hørtest ut som det slo ned i nabo huset. Det var ikke noe gøy. Normalt er det jo over på ett par timer her.

Huff, da stod det lenge på.
Jeg har i grunn aldri opplevd noe ulykker eller lignende med uvær, men er vel bare generelt skeptisk. Virker så voldsomt:P

Så nå vet du min plan for helga også ;) hehe

Kjekt da:D

Her har vi vært ute å lekt i regnet i dag. Ellers har jeg fått bakt en gulrotkake til i morgen, da skal vi nemlig i selskap. Var vanskelig å la være å ikke gå løs på kaken med engang. Luktet jo så herlig:D

Back
Topp