Det er kun i ett arrangert ekteskap det skjer. Eller i ett veldig troende samfunn.Nei, jeg forstår heller ikke hva dere har snakket om i kveld. Det er jo fysisk umulig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kun i ett arrangert ekteskap det skjer. Eller i ett veldig troende samfunn.Nei, jeg forstår heller ikke hva dere har snakket om i kveld. Det er jo fysisk umulig.
Ja!! Vi lastet ned første episodeHar det begynt ny sesong?
Nei, 1200 er ikke målet. Topp 30 er målet, og da må jeg over 1200.Ja men 1200 er jo målet. Men selvfølgelig greit å holde plassen din. Og helst klatre litt opp så det ikke blir så hektisk på slutten. Har ca 200 innlegg mellom meg og til 30 plassen.
Syndens byJeg kjenner heller ingen som var jomfru da de ble gift.
Alt stod bra til med dei små. Den miste er 19 mm og den største er 22 mmVis vedlegget 82265
Men når kommer den på norsk tv? Gidder ikke laste nedJa!! Vi lastet ned første episode![]()
Jeg er lei av prøvetiden. Det et for mange nedturer og kjipe dager, og for få med spenning. Det er gøy i dagene frem til el. Så er det jadda, dagene snegler seg av gårde til 7-8 dpo hvor jeg kan begynne å kjenne så smått etter ssymptomer, og da bare et par dager før jeg begynner å spotte, og derved ei uke som er kjedelig med det, og retter mens, og så..... Ja....
Nei ikke om man leser hele. Ved siden av 1 står 6 og videre nedoverOK, det står pp5 i signaturen
Ja sånn er detNei, 1200 er ikke målet. Topp 30 er målet, og da må jeg over 1200.
Aner ikkeMen når kommer den på norsk tv? Gidder ikke laste ned![]()
Hmm.. må vel ha en gooogle runde å sjekke en dagAner ikke![]()
Lykkeliten daJeg er drittlei av prøvetiden, og gruer meg allerede til å prøve på nummer to, dersom vi en eller annen gang får nummer én.
Natta og sov godtMen nå tror jeg at jeg må legge inn årene for i kveld. Mannen har lagt seg og venter urolig. Jeg bør vel kanskje finne sengen før hodepinen blir for mye å kjenne på. Dere får ha god natt flotte damer![]()
NattaMen nå tror jeg at jeg må legge inn årene for i kveld. Mannen har lagt seg og venter urolig. Jeg bør vel kanskje finne sengen før hodepinen blir for mye å kjenne på. Dere får ha god natt flotte damer![]()
Uff, det er ikke noe særlig:/Det lyner og tordner så fælt her!!! Værste jeg vet. Vi så en altfor skummel serie i stad så nå er jeg hvertfall redd![]()
Klart dere får nr 1Jeg er drittlei av prøvetiden, og gruer meg allerede til å prøve på nummer to, dersom vi en eller annen gang får nummer én.
Oj, hoppet opp en plassOppdatert 21:02
3. Kengu: 1644 (137 %)
6. Liisjja: 1409
8. Molly: 1244
9. Huleboer!: 1217
11. Twinkle: 1082 (90 %)
13. Lovebelly: 885
17. Mars2015: 843
19. Lykkeliten: 828 (69 %)
22. trinebeth: 689
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 680
24. Fiona84: 609
29. Sara: 554
33. Plomme: 456
39. FruJohnsen: 361
50. Lilla86: 262
30. plassen har 489 (41 %)
31. plassen har 464
35. plassen har 395
40. plassen har 342
100. plassen har 98
Når denne dagen er over har det gått 29 % av oktober, tilsvarende 348 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 39 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 54,5 innlegg i snitt per dag (489/9 dag), tilsvarende omtrent 1690 innlegg etter 31 dager.