Skravletråd :)

Hun er dårlig på å dele. Nå ga hun den bort sist måned, typ første gang på ca et år, så det tar vel et år igjen før det skjer:D Hahahahaha

Ja, forrige mnd var vel for å ikke virke overlegen? Haha ;)

Ikke ille pris det for alt ^^ blir det så dere går for det eller?
Ja, jeg er ganske sikker på det. Må bare få avklaring i et par ting. Jeg ville ha pris på både grå og hvit kompositt, men har bare fått pris på grå. Vil helst ha hvit, så før vi sier ja, må jeg vite om det er prisforskjell.
Noen har sånn at jo lysere platen er, jo dyrere er den. Får svar i morgen...

Han sa fra seg både foreldreansvaret og samværsretten når han blei meldt til barneværnet i fjord. Barneværnet sier eg ikke får gi han samvær uten tilsyn fra meg. Og når eg da sier det til han ka de sier skylder han jo alt på meg. Han mener at eg ikkje kan nekte han å ha ungene. Men det kan eg jo. Og må så lenge barneværnet sier det.

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo ikke du som nekter sånn sett, du har jo ting du må forholde deg til også. Kanskje like greit at det er sånn som det er... Selvfølgelig synd, men det er vel ikke uten grunn. Synd han ikke skjønner at det er til barnas beste..

Ja, det er vel derfor det kalles skravletråd:p
Synes vi har masse fornuftig innimellom her, jeg;)
Helt enig med deg. Man må lese alt (skjønner jo at man ikke gidder det), men jeg synes ikke det er mye tomprat. Også får vi tømt oss litt innimellom også, deilig :)

Nei var ikke ment til deg fra min side ihvertfall:) en merker jo hvem som gjør det for å sanke innlegg og hvem som oppriktig er interessert i å høre på andre:) skjønner det er kjedelig å være sykemeldt. Var selv det nesten hele svangerskapet. Har du en hobby som strikking, hekling, scrapping etc?
Er det meg du sikter til siden jeg har flest innlegg her inne?!:)
Har nok mange "god morgen" og " god natt" innlegg til enkelte, men det er absolutt ikke for å sanke flest innlegg:p Jeg synes det er koselig å quote hver enkelt, og liker å bli quotet selv..;)

Du får sitte her å skravle litt med oss da, så kanskje du får tenkt på noe annet :)

Hvordan gikk ryddinga til frøkena istad da? :)
Da var jeg tilbake :p
Ryddinga gikk faktisk overraskende bra. Jenta kan når hun vil :) så derfor kan hun heller ikke snike seg unna :p

Ja, da e det ikkje så greit. Eg måtte bite tenna godt sammen i dag når en ringte i resepsjonen og halte over meg i 5 minutter. Om kor dårlig jobb vi gjor osv. (Eg måtte ta tlf fordi ho som vanligvis tar den var på ferie). Måtte ta meg skikkelig sammen for å sitte å være hyggelig mot han mest han slang drit til meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Også blir man så overhyggelig at det nesten blir morsomt. Viktig å overdrive i sånne situasjoner. Da er det faktisk vi som kjører over dem til syvende og sist :p

Noen flere stedet det buldrer og blinker?

Back
Topp