Var liksom sykmelding prosjektet mitt, men tror bare jeg holdt på ei uke. Gidder ikke spørre svigermor heller. Mamma hjalp meg litt da men... Da skjønte jeg mer. Men nå har jeg glemt detHihi.. samme var det her helt tilbjeg ble gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var liksom sykmelding prosjektet mitt, men tror bare jeg holdt på ei uke. Gidder ikke spørre svigermor heller. Mamma hjalp meg litt da men... Da skjønte jeg mer. Men nå har jeg glemt detHihi.. samme var det her helt tilbjeg ble gravid![]()
Klart vi skalOg det skal vi klare![]()
Derfor man må holde på litt i starten så man ikke glemmer, når man først har lært det så glemmer man ikkeVar liksom sykmelding prosjektet mitt, men tror bare jeg holdt på ei uke. Gidder ikke spørre svigermor heller. Mamma hjalp meg litt da men... Da skjønte jeg mer. Men nå har jeg glemt det![]()
Bra man ikke kan alt, hadde vært kjedelig!Strikking er jeg grønn påmye enklere å hekle! Bare en pinne også
![]()
Jeg er så fryktelig utålmodig av meg. Hjelper ikke å være gravid igrunn heller..Derfor man må holde på litt i starten så man ikke glemmer, når man først har lært det så glemmer man ikke![]()
Kan trøste deg med at jeg er ganske utålmodig selv, derfor lager jeg bare klær i nyfødt str, så jeg slipper å holde på i flere dager med samma tingenJeg er så fryktelig utålmodig av meg. Hjelper ikke å være gravid igrunn heller..![]()
Hihi... du får google og lære deg de. Plutselig er du verdensmesterØh? Haha![]()
Går det så fort??Kan trøste deg med at jeg er ganske utålmodig selv, derfor lager jeg bare klær i nyfødt str, så jeg slipper å holde på i flere dager med samma tingen![]()
Hehe ikke sant, jeg begynte på ei pute ifjor. Har strikket 7 cm på denBra man ikke kan alt, hadde vært kjedelig!
Må nok nesten det. Men hjelper å høre at dere også brukte litt tid på detHihi... du får google og lære deg de. Plutselig er du verdensmester
HihiHehe ikke sant, jeg begynte på ei pute ifjor. Har strikket 7 cm på denvar mønster så ble så langdrygt
Jakka jeg heklet nå brukte jeg en liten dag påGår det så fort??![]()
HeheSamme herhihi sliter litt med engelske oppskrifter men går ganske greit det også nå etter masse feiling
Åååå... Så realt!Jakka jeg heklet nå brukte jeg en liten dag påei uglelue går på halv dag, et par enkle sko går på 2-3 timer
Hva blir det til middag hos dere idag?
Her blir det tikka masala med nanbrød![]()
Mye man skal gjøre ferdig EN dagSkal gjøre den ferdig, EN dag![]()
![]()
Tror det faktisk har blitt ettermiddag nå
Planen idag er å pleie syke barn..![]()
Tar jo litt lenger tid når man har barn sikkert, for da får man ikke sitte i fredÅååå... Så realt!
Voldsom til roping hos deg i dag![]()