Felles skravle 2015

Hei hei :) Har vore vekke ei stund frå skravletråden. Har vore i sjokk, er vel egentleg det fortsatt, men det byrjar å synke inn. Var på tidleg ul for 2 veker sia for å sjekke om det var liv i magen min. Da var det 2,5 veke sia sist eg hadde vore på UL og da var det ikkje noko der.
Kom i allefall derifrå med eit STOOOORT sjokk! Var meir enn nok med liv der inni! Såg ikkje berre eitt hjerte som banka, men det var jaggu med TO hjerter som banka der inni!! :eek:
Som sagt, fortsatt i sjokk og innimellom blir eg heilt panisk :p

Oj. Gratulerer. :)

Har langt i fra alt hjemmelaget.
Fins mye fint halvfabrikat og er helt greit.
Må bare ikke bli for mye av det..

Jeg liker heller ikke så mye halvfabrikata, men allikevel er mine hjemmelagde greier ofte mye enklere enn når du setter i gang, så da du skrev varme smultringer istad så ble jeg bare sliten først, og så ble jeg utrolig glad da de var kjøpt. :p :p :p

Det kommer til å gå så bra!:) tenk så mye glede de får av hverandre!:)

Ja, det er det som held med oppe i dei tider. Og at storebror også får mykje glede av dei :)

Jeg liker heller ikke så mye halvfabrikata, men allikevel er mine hjemmelagde greier ofte mye enklere enn når du setter i gang, så da du skrev varme smultringer istad så ble jeg bare sliten først, og så ble jeg utrolig glad da de var kjøpt. :p :p :p

Jeg lager enkle ting også, men det jeg som regel snakker om er det jeg lager i helgene, og da har jeg tid.
Jobber fulltid, hadde hvertfall ikke hatt tid til å lage det om jeg så hadde hett lyst...

Back
Topp