Reklamasjin. "Lakken" er jo ikke holdbar. Synes det ser skummelt ut. Du har 5 år reklamasjons tid. Er denne samme som den forrige?
Trodde reklamasjonsretten på små ting var to år? Mulig jeg tar helt feil altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reklamasjin. "Lakken" er jo ikke holdbar. Synes det ser skummelt ut. Du har 5 år reklamasjons tid. Er denne samme som den forrige?
Garantitid er 2 år. Reklamasjonsrett er 5 år. Det gjelder ting som forventes lengre levetid på. En mikro mener jeg er 5 års rek. På hvor er den kjøpt?Trodde reklamasjonsretten på små ting var to år? Mulig jeg tar helt feil altså![]()
Garantitid er 2 år. Reklamasjonsrett er 5 år. Det gjelder ting som forventes lengre levetid på. En mikro mener jeg er 5 års rek. På hvor er den kjøpt?
Garantitid er 2 år. Reklamasjonsrett er 5 år. Det gjelder ting som forventes lengre levetid på. En mikro mener jeg er 5 års rek. På hvor er den kjøpt?
Pris har ikke noe og si. Billigere eller dyrere. Du skal ha en tillsvarende. Det skal dekke opp behovet. Men er den dyrere og har mer funksjoner må du betale mellomlegg.Nei forrige var en rimeligere utgave. Men den sluttet å varme, i tillegg var den bare 2-3 år gammel.
Denne kostet 999 kr for nesten 4 år siden.
Jeg har bevisst valgt en micro uten grillelement i topoen.
Da tar du deg turen bort og skaffe deg en nyJeg visste at d er 5 års reklamasjonog jeg mente også at den burde holde lengre enn 5år...
Denne er kjøpt på Expert.
For forbruker har det ikke så kjempe mye å si. Bare en måte å si det på. Og to forskjellige måter i å gjøre ting på for selger/bedriften i forhold til leverandør. Men for oss som kunde har det ikke så mye å si.Da har jeg missforstått![]()
For forbruker har det ikke så kjempe mye å si. Bare en måte å si det på. Og to forskjellige måter i å gjøre ting på for selger/bedriften i forhold til leverandør. Men for oss som kunde har det ikke så mye å si.
Nå kan det henne jeg misforstår deg og svarer feil.Er det sånn at selger kan få erstatning fra leverandør inntil fem år da? Mens selger operere med to år? Eller er jeg helt bak mål nå?
No worries. Jeg er dårlig på å spørreNå kan det henne jeg misforstår deg og svarer feil.
Vi kan komme til dem i 5 år. Har ikke noe noe og si for oss. Reklamasjon kan være litt lengre behandlingstid eneste jeg har merket. Litt annen prosess.
Jeg er så dårlig på å forklare. Beklager.
I alle fall gå å plag dem.. det verste som skjer er jo et nei hvis saken er helt bak mål.No worries. Jeg er dårlig på å spørre![]()
I alle fall gå å plag dem.. det verste som skjer er jo et nei hvis saken er helt bak mål.
Er faktisk ganske viktig også. Er det en big deal så kan en vare bli salgstoppet og trekt tilbake hvis det er mange nok som kommer tilbake. Eller at man får muligheten til å gjøre kundens opplevelse bedre. Rette opp på små feil og produksjonsfeil ect. Tror egentlig mange tenker på det å være til bry. Men jeg ser på det som viktig.Jeg gjør det så og si aldri. Skikkelig lat på det. Dumt i grunn, bare jeg som taper på det! Men
Er faktisk ganske viktig også. Er det en big deal så kan en vare bli salgstoppet og trekt tilbake hvis det er mange nok som kommer tilbake. Eller at man får muligheten til å gjøre kundens opplevelse bedre. Rette opp på små feil og produksjonsfeil ect. Tror egentlig mange tenker på det å være til bry. Men jeg ser på det som viktig.
Hehe, netthandel er det værre med. Det kan jeg være enig i. XD har vel nown greier som har havnet i søppelet fordi det var lettere å dra på sentret xDJa. Du har nok rettbare sjeldent jeg klarer å karré meg til butikken. Enda verre når det gjelder netthandel!