Er dette reklamasjonsgrunn?

Garantitid er 2 år. Reklamasjonsrett er 5 år. Det gjelder ting som forventes lengre levetid på. En mikro mener jeg er 5 års rek. På hvor er den kjøpt?

Elektriske varer slik som f.eks en mikroovn er 5 år ja :)

Reklamasjin. "Lakken" er jo ikke holdbar. Synes det ser skummelt ut. Du har 5 år reklamasjons tid. Er denne samme som den forrige?

Nei forrige var en rimeligere utgave. Men den sluttet å varme, i tillegg var den bare 2-3 år gammel.
Denne kostet 999 kr for nesten 4 år siden.
Jeg har bevisst valgt en micro uten grillelement i topoen.

Garantitid er 2 år. Reklamasjonsrett er 5 år. Det gjelder ting som forventes lengre levetid på. En mikro mener jeg er 5 års rek. På hvor er den kjøpt?

Jeg visste at d er 5 års reklamasjon :) og jeg mente også at den burde holde lengre enn 5år...

Denne er kjøpt på Expert.

Synes absolutt du burde klage på den ;) Slikt skal jo ikke skje.

Nei forrige var en rimeligere utgave. Men den sluttet å varme, i tillegg var den bare 2-3 år gammel.
Denne kostet 999 kr for nesten 4 år siden.
Jeg har bevisst valgt en micro uten grillelement i topoen.
Pris har ikke noe og si. Billigere eller dyrere. Du skal ha en tillsvarende. Det skal dekke opp behovet. Men er den dyrere og har mer funksjoner må du betale mellomlegg.

Da har jeg missforstått :)
For forbruker har det ikke så kjempe mye å si. Bare en måte å si det på. Og to forskjellige måter i å gjøre ting på for selger/bedriften i forhold til leverandør. Men for oss som kunde har det ikke så mye å si.

For forbruker har det ikke så kjempe mye å si. Bare en måte å si det på. Og to forskjellige måter i å gjøre ting på for selger/bedriften i forhold til leverandør. Men for oss som kunde har det ikke så mye å si.

Er det sånn at selger kan få erstatning fra leverandør inntil fem år da? Mens selger operere med to år? Eller er jeg helt bak mål nå?

Er det sånn at selger kan få erstatning fra leverandør inntil fem år da? Mens selger operere med to år? Eller er jeg helt bak mål nå?
Nå kan det henne jeg misforstår deg og svarer feil.

Vi kan komme til dem i 5 år. Har ikke noe noe og si for oss. Reklamasjon kan være litt lengre behandlingstid eneste jeg har merket. Litt annen prosess.

Jeg er så dårlig på å forklare. Beklager.

Nå kan det henne jeg misforstår deg og svarer feil.

Vi kan komme til dem i 5 år. Har ikke noe noe og si for oss. Reklamasjon kan være litt lengre behandlingstid eneste jeg har merket. Litt annen prosess.

Jeg er så dårlig på å forklare. Beklager.
No worries. Jeg er dårlig på å spørre ;)

Jeg gjør det så og si aldri. Skikkelig lat på det. Dumt i grunn, bare jeg som taper på det! Men
Er faktisk ganske viktig også. Er det en big deal så kan en vare bli salgstoppet og trekt tilbake hvis det er mange nok som kommer tilbake. Eller at man får muligheten til å gjøre kundens opplevelse bedre. Rette opp på små feil og produksjonsfeil ect. Tror egentlig mange tenker på det å være til bry. Men jeg ser på det som viktig.

Er faktisk ganske viktig også. Er det en big deal så kan en vare bli salgstoppet og trekt tilbake hvis det er mange nok som kommer tilbake. Eller at man får muligheten til å gjøre kundens opplevelse bedre. Rette opp på små feil og produksjonsfeil ect. Tror egentlig mange tenker på det å være til bry. Men jeg ser på det som viktig.

Ja. Du har nok rett :) bare sjeldent jeg klarer å karré meg til butikken. Enda verre når det gjelder netthandel!

Ja. Du har nok rett :) bare sjeldent jeg klarer å karré meg til butikken. Enda verre når det gjelder netthandel!
Hehe, netthandel er det værre med. Det kan jeg være enig i. XD har vel nown greier som har havnet i søppelet fordi det var lettere å dra på sentret xD

Back
Topp