Det kan høres slik ut. Bare gøy det daHehe. Ja, trur kanskje vi har nåke av da her ja![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan høres slik ut. Bare gøy det daHehe. Ja, trur kanskje vi har nåke av da her ja![]()
Der var den ja
Holder plassen enn så lenge![]()
Alt kan vel ikke være like sunt alltid
Her blir det søtpotet chips som tilbehør i dag![]()
Ja, gjør heldigvis detJepp. Du ligg bra ann![]()
Ja, du må prøve det en dag. Gleder meg til middag jegMmm. Høres godt ut![]()
Ja, gjør heldigvis det![]()
Ja, du må prøve det en dag. Gleder meg til middag jeg![]()
Nå er taco inntatt og nå ventet jeg på ønske barn på Tvn![]()
Den er i kveld ja, gleder meg sånn. Fint program![]()
Hehe...håper du fikk ordnet det og er stolt eier av ny spisestue nåVenter på at gubben skal ringe å si at Skeidar er på vei med nye spisestua vår. Så må jeg ringe svigersøster og si ifra så hun kan dra å ta imot den i ny-huset. Og hun hadde glemt det og var ikke hjemme. Og jeg har nøkkelenlurer på hvordan dette skal gå!
Lite boller og Oboy idagJa, ikke så mye å oppdatere seg på
Lite matprat kanskje?![]()
JeppEt steg videre
Da er det deilig å hvile littHer er det total avslapningsliten etter jobb!
Jepp, venter alltid på deghahaha, morsom du. Venta i går også da skjønner jeg![]()
Kan jo ilke jobb.. faller jo med en gang ned xDKl e 18.38 og det betyr oppdateringVis vedlegget 82067Vis vedlegget 82068Vis vedlegget 82069Vis vedlegget 82070
HeiHei på dere! Hvordan har dagen deres vært så langt?
Gjort noe da.Da har du jo gjort noe, batre tull du sier.
Eller er supergira, bare litt lei planlegging og sjekke fordeling og bestilling. Slitsomt når hodet går varmt. Har så mye ideeer.
Haha...er ikke akkurat ville tilstander, så du kan fint slappe av litt tilNei??jeg som slappa av så fint
![]()