Jeg og, og jeg spiste akkurat 2 skiver med egg på... Hjelp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig å være i fin form daEr heldig og er i fin form her, merker jo magen tynge og at mageskinnet strekkes, men alt i alt er det bra!
Holder på å klø meg i hodet og finne plass til alle klærne og utstyret vi etter hvert begynner å ha fått/skaffa - ikke bare-bare i en ikke altfor stor leilighet! Det er jo litt koselig å styre og ordne til, da.
Ble det hotellhelg på deg?![]()
Synd at du ikke er i form - håper det bedrer seg for deg. Hundeutstilling er sikkert ikke akkurat avslappende, nei!Så herlig å være i fin form da![]()
Skulle ønsket jeg og hadde vært det. Menmen.
Er på hotell, men 3 timer på hundeutstilling tok rotta på meg, så ligger strekk ut på hotellet og blir vel her resten av kvelden...
Tok meg en paracet da jeg la meg for å døyve smertene. Så fikk faktisk sove sammenhengende i 7 timer. Greie nok resultaterSynd at du ikke er i form - håper det bedrer seg for deg. Hundeutstilling er sikkert ikke akkurat avslappende, nei!Kan tenke meg det krever en god strekk etterpå, håper du fikk en god natts søvn også! Er dere fornøyd med utstillinga/resultatet?
Veldig rolig her ja. Jeg skravler en del i felles skravletråden i 2015 også skravletråen i genereltIkke mye til skravling på denne tråden lenger. Hvor har alle blitt av? Hva skjer for tiden damer?
Klarer ikke henge med i de andre skravletrådene jeg... så blir lite skravling rett å slett.Veldig rolig her ja. Jeg skravler en del i felles skravletråden i 2015 også skravletråen i generelt
Ellers skjer det veldig lite her, tar livet med roenn der? Blitt noe bedre i magen?
Ikke bestandig jeg klarer å henge med hellerKlarer ikke henge med i de andre skravletrådene jeg... så blir lite skravling rett å slett.
Magen er ikke blitt noe bedre, var inne hos lege og på føden idag og. Men ingenting nytt, må rett å slett gå med smertene videre. Men er slitsomt å kjenner det sliter psykisk å gå med så mye smerte. Får ikke sove skikkelig og sitter/ligger bare på sofaen hele dagen. Er rimelig lei av det...
Haha, orker ikke styre med slike premier lenger jeg. Skriver noen innlegg innimellom. Har ikke så mye å skravle om om dagenIkke bestandig jeg klarer å henge med hellermen satser på å vinne en premie enne mnd!
Off synes så synd på deg! Håper de finner ut hva som feiler deg snart. ikke rart du er sliten, gå å ha vondt er slitsomtklem til deg!
Veldig lite liv her. Skravler mye på generelt om dagen...Ikke mye til skravling på denne tråden lenger. Hvor har alle blitt av? Hva skjer for tiden damer?
Kommer dem til å sette deg i gang? Hva er planen fremover?Haha, orker ikke styre med slike premier lenger jeg. Skriver noen innlegg innimellom. Har ikke så mye å skravle om om dagen![]()
Litt slitsomt er det jo må jeg innrømme. De antar d er nervesmerter, og da er det ikke så mye å Gjøre. Håper bare inderlig at d gir seg når beibi er ute så...
Ingen som vet enda. De vet jo ikke om det vil gi seg etterhvert. Men siden d har vart så lenge så blir d nok til over fødsel. Så de blir å diskutere hva som kommer til å skje angående fødsel når jeg bikker 34-35 uker snakket de om. Da vet de mer hvordan ting er. Men hvis smertene forblir like intense blir d ihvertfall at jeg får morfin (!!!) En dag eller to for å få mulighet til å opparbeide litt krefter før jeg mest sannsynlig blir satt i gang. Men ingenting er avgjort så d er bare å vente å se hva som skjerKommer dem til å sette deg i gang? Hva er planen fremover?
Er tydeligvis ikke plassen folk er aktive nei.Veldig lite liv her. Skravler mye på generelt om dagen...