Skravletråd :)

Åhh. Den lurte eg ei stund på å kjøpe til eldste her. Men reima tec dressen hans passer i år og. Så tror ikkje eg gidder å bruke penger på det. Mulig han får seg ein til jul :) hvis eg ikke finner noe anna. Stort problem å finne julepresanger til de.

Sent from my iPhone using BV Forum
Har du ifra ifjor er det jo ikke noe problem. Her har det blitt byttet hvert år. Hvis jeg bytter til en str større kan det hende den holder neste år. Hun kan jo ikke gro like mye resten av livet :p

Den er jo også fin og bra :) tror hun valgte didrikson sin pga at den skulle være mest slitesterk. Hard bruk i denne alderen.
Det ble reflex. Så får vi se :)

All halsbrann er nok like forferdelig :eek: .. Og jeg fikk noen timer fri, så jeg får være glad for det ;) og det kommer stadig nærmere og nærmere gevinsten som venter :D
Ja, det er sant :)

Tova ble den ihvertfall ikke den tøffelen...selv på 90 grader :confused:

Var heldigvis "bare" en lighter som eksploderte :oops:
Sikkert ligget i en av lommene til mannen, og lagt seg i kanten på vaskemaskinen under vask...
Hehe

Artig med litt action liksom :o :D

Har du ifra ifjor er det jo ikke noe problem. Her har det blitt byttet hvert år. Hvis jeg bytter til en str større kan det hende den holder neste år. Hun kan jo ikke gro like mye resten av livet :p

Ja, for den va litt stor i fjord. Så da hadde han litt å gå på kan man si :p i år e den passelig :)

I denne stund skriver eg mitt innlegg nr 1200 denne mnd. Det har aldri skjedd i min histore på bv før :D

Gratulerer :) hadde rek. I sept. men tror det blir ny nå.

Gjett om jeg gleder meg til i kveld :D
dracula-untold-review-possibly-should-have-stayed-that-way-wait-is-this-batman.jpeg
Så gøy :D Kos deg!

Åja :D Så jeg og ei venninne skal først på Dollys og spise forså å sikle på denne mannen i en stor kinosal :D Oooo! Glede! :D
Så nais! Heldiggris :)

Back
Topp