***IKM UKE 42***

Ja, det er jeg enig i. Poenget mitt var bare at når man er gravid så er ikke lutealfasen mulig å finne ut. Hun skriver hvor lang lutealfase hun hadde forrige gang hun var gravid. Det går ikke an, man har ingen lutealfase når man blir gravid. :) Hvilken dag man får positiv test har ingenting med lengden på lutealfasen å gjøre.
Jeg skrev at jeg trooooodde ;) ikke at den VAR det ;)

Jeg skrev at jeg trooooodde ;) ikke at den VAR det ;)

Ok. Det endrer ikke egentlig innlegget mitt, for jeg mente bare at man ikke kan vurdere lutealfasen den syklusen man blir gravid. :) Forhåpentligvis slipper du å finne ut av det nå og.

Oppdaget små ømmebryster i dag men det er vel fortsatt kanskje litt i tidligste laget :)

Nå er jeg ganske sikker på at jeg er dpo, tipper 2dpo i dag - endelig! :)
Dukket opp noen tidligsymptomer hos noen?

I går kveld fikk jeg totalt negativ EL test, så jeg må jo ha hatt EL når testen var slik?? Fikk nesten like pos to dager på rad.. Var litt svakere den 6. enn den 5..
ImageUploadedByBV Forum1412756725.605105.jpg

Bare en liten oppdatering fra meg siden jeg var så usikker ang el..
ser ut som jeg hadde rett med at EL kom en uke tidligere, for i dag fikk jeg besøk av tr :mad:

Håper mange av dere får positiv test til uka :)
Lykke til alle sammen ;)

ser ut som jeg hadde rett med at EL kom en uke tidligere, for i dag fikk jeg besøk av tr :mad:

Lykke til alle sammen ;)
Dumme tanta. Håper neste pp er deres pp :) lykke til. Får håpe mange får positiv.

Lykke til alle sammen ;)
Æsj æsj æsj neste mnd altså, DA !

Lykke til alle sammen ;)

Huff! Får håpe neste mnd at det klaffer :)

Jeg har snakket med gynekologen i dag, og skal ta blodprøve i morgen for å sjekke om jeg har hatt EL. Det blir fint å vite. Har før hatt en sånn nesten-positiv EL-test uten å ha hatt EL. Om jeg ikke har hatt det nå med enkel pergokur skal jeg starte rett på dobbel uten pausemåned.

Jeg vet ikke om jeg tilhører her lengre? Har ikke funnet el? Brukte noen dritt tester fra ebay i begynnelsen. Så vet ikke? Men forventet mens er no 16 i hvertfall :)

Back
Topp