***IKM UKE 42***

Noen som vil dele symptomer?

Har selv hatt stikninger/murringer siden EL, men de har avtatt litt i dag. Har også hatt mye hvit creamy sekret, i dag er første dag jeg ikke har sett noe til det.

8dpo i dag - svake små stikk nedre del av magen, litt vondt i korsryggen (kjennes ut som det skal låse seg?!), fryser noe voldsomt.

Dpo-tiden frem til nå ligner på når jeg ble gravid sist, men da hadde jeg ømme bryst i tillegg. Har foreløpig ikke helt trua på at det har klaffet.

I dag er jeg på cd 20.. Har fortsatt ikke hatt positiv el test.. Kan det være at jeg ikke har klart å fange toppen, ikke har hatt el, eller at det kommer senere? Ville dere bare fortsatt og teste? Nå er det flere el tester + termometer på vei i posten til meg..!! Neste pp skal det tempes!

I dag er jeg på cd 20.. Har fortsatt ikke hatt positiv el test.. Kan det være at jeg ikke har klart å fange toppen, ikke har hatt el, eller at det kommer senere? Ville dere bare fortsatt og teste? Nå er det flere el tester + termometer på vei i posten til meg..!! Neste pp skal det tempes!

Jeg har hatt EL på CD 21 to ganger, og det er flere som har senere EL enn det og.

Jeg tror jeg er bare 3 dpo. Positiv el test Onsdag forrige uke, og ennå sterkere el test på torsdag. Fredagen var den blitt svakere igjen, så regner med el var et sted mellom Torsdag fredag eller lørdag. Tar utgangspunkt da at Søndag er 1 dpo ? Altså 2 dager etter den sterkeste positive el testen. Blir det riktig ? Eller hvordAn regner dere dpo ? :)

Noen som vil fjernes eller bytte IKM nå når EL forhåpentligvis har vært? Si ifra :)

Jeg tror jeg er bare 3 dpo. Positiv el test Onsdag forrige uke, og ennå sterkere el test på torsdag. Fredagen var den blitt svakere igjen, så regner med el var et sted mellom Torsdag fredag eller lørdag. Tar utgangspunkt da at Søndag er 1 dpo ? Altså 2 dager etter den sterkeste positive el testen. Blir det riktig ? Eller hvordAn regner dere dpo ? :)
Noen teller dagen etter og noen 2 dager etter. Men mener egget slipper iløpet av 48 t. Sier du 2 dager etter så er du sikker :)

Noen teller dagen etter og noen 2 dager etter. Men mener egget slipper iløpet av 48 t. Sier du 2 dager etter så er du sikker :)
Da sier vi to dager, så da er jeg 3 dpo. Men blir ikm 14 dager etter da ? Har satt ikm til torsdag 16 okt. Altså 14 dager etter positiv el test. Eller skal man regne ikm samme som dpo ? :p

Da sier vi to dager, så da er jeg 3 dpo. Men blir ikm 14 dager etter da ? Har satt ikm til torsdag 16 okt. Altså 14 dager etter positiv el test. Eller skal man regne ikm samme som dpo ? :p
Lutefasen kan vel variere. Så hvis syklusen din er stabil og el kommer sent vil vel Lutefasen bli kortere, og tr dukke opp som avtalt. ;)

Lutefasen kan vel variere. Så hvis syklusen din er stabil og el kommer sent vil vel Lutefasen bli kortere, og tr dukke opp som avtalt. ;)
Sist jeg ble gravid tror jeg lutealfasen var på 13 eller 14 dager.. Jaja, får bare vente å se ;) regner ikm utfra sist, da jeg ble gravid, og det var 14 dager etter pos el test. Ikm torsdag 16 okt da ;)
Eller.. Vil det kanskje si at lutealfasen min bare er på 12 dager ? Herregud, jeg blir gal :p orker ikke tenke mer på det. Det som skjer, skjer. Og tanta kommer når hu kommer, event ikke ;)

Sist jeg ble gravid tror jeg lutealfasen var på 13 eller 14 dager.. Jaja, får bare vente å se ;) regner ikm utfra sist, da jeg ble gravid, og det var 14 dager etter pos el test. Ikm torsdag 16 okt da ;)
Eller.. Vil det kanskje si at lutealfasen min bare er på 12 dager ? Herregud, jeg blir gal :p orker ikke tenke mer på det. Det som skjer, skjer. Og tanta kommer når hu kommer, event ikke ;)
Du kan si den er torsdag... også håper vi tr ikke dukker opp i det heletatt :)

Du finner ikke ut av lutealfasen når du blir gravid da. :p

Det var derfor jeg håpte hun var gravid, for da slapp hun å tenke på det ;)

Ja, det er jeg enig i. Poenget mitt var bare at når man er gravid så er ikke lutealfasen mulig å finne ut. Hun skriver hvor lang lutealfase hun hadde forrige gang hun var gravid. Det går ikke an, man har ingen lutealfase når man blir gravid. :) Hvilken dag man får positiv test har ingenting med lengden på lutealfasen å gjøre.

Du finner ikke ut av lutealfasen når du blir gravid da. :p
Nei, herregud, det har du rett i :p haha. Jeg tenkte bare ift når eggløsning var, og ikm. Når ikke mens dukket opp 14 dager etter eggløsning antok jeg bare at det var 14 dager. Det var det jeg mente :p men det finner jeg utav nå, om tr kommer :p

Back
Topp