Juleskravle 2014

Ja, nå som hjemme ikke er 8 timer fra dem alle, så. Hjemme de årene det betydde bare oss, hele jul og nyttår, det fristet ikke.

I år blir vi antakelig alene på julaften, men da treffer vi familie de andre dagene. Da er det kjekt.

Jeg angrer ikke på at vi flyttet.
Vi bor også et stykke fra familie, men må si at det å bare feire hjemme oss alene, har vært veldig behagelig. Synes det er bedre enn å ferde rundt.

Kjenner jeg familien min rett finner de det ut sånn i mdten av desember....
Det er mulig å sende store ting i posten, altså.

Egenembalert inntil 25 kilo? Dyrt, men billigere og enklere en en helgetur i slutten av desember...

Hva gir man til de som ikke ønsker seg noe, eller som har alt??

I fjor til jul laga jeg til en liten fin kurv (som kan brukes etterpå) med ei flaske rødvin, spekepølse, litt god kjeks og en pose julegodt til to av venneparene våre.. Det ble veldig godt mottat av dem i allefall :) Eller gavekort på en restaurant?

I fjor til jul laga jeg til en liten fin kurv (som kan brukes etterpå) med ei flaske rødvin, spekepølse, litt god kjeks og en pose julegodt til to av venneparene våre.. Det ble veldig godt mottat av dem i allefall :) Eller gavekort på en restaurant?

Høres nam ut!! Enkelt og greit :D

En opplevelse :) billetter til et show/konsert, standup, teater, kino, eller hva med et gavekort på middag? Eller et kurs innen vin og mat eller noe annet spennende?

Gavekort på frisørtime/spa/fotterapi/masasje er vel også hyggelig å få tenker jeg :)

Back
Topp