Tusen takk!Sååå fin den ble![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Sååå fin den ble![]()
Tusen takk!Yay, så kuuul![]()
Haha hunder altsåHmmm...sitter og strikker litt, og har en vofs som helst skal ligge trøkka inntil meg...
Han får visst en pinne dunkende i hodet innimellom![]()
TakkDen ble jo kjempe fin. Har laget ugleluer jeg også tidligere. Helt greit å lære seg å hekle med deførste jeg noen gang har heklet
Takk! Har ikke så mye tålmodighet selv, derfor hekler jeg bare babyting. Går ganske fortSå søt! Elsker uglerkunne ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke/hekle, men den gang ei..
Kan spørre svigermor om å få et lynkurs.. Har sett en uglepute jeg syntes er så fin!Takk! Har ikke så mye tålmodighet selv, derfor hekler jeg bare babyting. Går ganske fort![]()
Prøvde å hekle jeg, gryteklut. HahaKan spørre svigermor om å få et lynkurs.. Har sett en uglepute jeg syntes er så fin!![]()
Sykt fin!
Haha hunder altsåhva strikker du?
Om ikke så kan du bare bruke youtubeKan spørre svigermor om å få et lynkurs.. Har sett en uglepute jeg syntes er så fin!![]()
Ikke fornøyd?Prøvde å hekle jeg, gryteklut. Hahatror ingen får det i julegave iallefall.
Tusen takk!Sykt fin!
Artig å se resultatet til slutt, blir nok braTøfler. Snart ferdig med en, så skal jeg bare sy sammen og tove den
Vil prøve en først siden jeg aldri har gjort det![]()
Hadde vært enda bedre om de økte til 1000,-Woooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja mye mer morroTakkveldig enkle å hekle ja, synes det er artig å hekle babysko også
![]()
Duuuu? Har jeg fått halsbrannen din? Det er greit det altså, men du kunne advart meg førstJa ser nesten ut som det blir litt soving på dagen idag eller tidlig kveld .
Nei, den har jeg heldigvis ikke sett noe mer tilEndelig færdigikke tørket opp noe brødskive enda?
![]()
Håper jeg ogsåÅ nei
Håper du slipper unna!
Blir så skeiv kant. Det starter ganske bra, men blir værre og værreIkke fornøyd?