God morgen
Hjemme med to syke små og en syk mann
Diare og oppkast...litt å gjøre kan du si![]()
Å nei
Masse god bedring til dåke.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Hjemme med to syke små og en syk mann
Diare og oppkast...litt å gjøre kan du si![]()
absolutt.Det hadde vært veldig koselig![]()
Så herlig! Håper du slipper litt unna idag daHalsbrannen kjenner jeg ingenting til akkurat nåjippi!!
Har ikke stått opp ennå da, pga jeg er utslitt etter natten , og øynene svir ! Men tenkte å komme meg opp nå straks![]()
Lille gutt ligger i magen å sparker godt i fra seg![]()
![]()
Usj.. Men greit å kunne ta igjen daAltfor mange. Min forrige var enda verre, men det gjorde det egentlig lettere for meg. For det var så opplagt at det ikke var noe problem å ta igjen med ho!!! Hehe
takk takkGratulere! !!spennende!
Jeg blir litt leiSå deilig når de ligger å sparkerblir aldri lei av det
Haha. Ser dårlig ut...har begynt å spotte litt rosa, så blir nok tr her i dag![]()
Det er ikke gøy....Finnes altfor mange dustesjefer rundt omkring![]()
Det gjør det sikkert. Men synes det er tull. Hva med å bruke makten sin på viktige ting istedet...Woooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!
Ja så absolutt, den å barnetrygden har stått på stede hvilSiden 1975 har det det vært en grense på 200kr. Da e det på tide å få økt den altså.
Usj.. Men greit å kunne ta igjen da![]()
Tror altfor mange lar "makten" gå til hodet på de når de blir sjef . Men de skjønner ikke at det gjør det verre for de selv og alle rundt. Og at de gjerne mister de beste ansatte på den måten !
Men neste mnd!! Nå må dere bare kjøre på![]()
Syns barnetrygden er viktigere isåfall. Det er mye penger for de som har lite...Ja så absolutt, den å barnetrygden har stått på stede hvil![]()
Det blir morsomt det!Skal jeg love deg!!! Haha![]()
Hehe, like mye hjelp i hu miHadde et lite håp i Albert istad, men han ligger med rompa utafor sofakanten og sover...
Får vel gjøre det sjøl da!!!
Hehe
Det gjør det sikkert. Men synes det er tull. Hva med å bruke makten sin på viktige ting istedet...
Skjønner ikke hvorfor de skal være så strenge på det der, er vell andre ting som heller kunne vært strengere. Men staten mister mye penger om det går igjennom vettHadde det. Men tviler på at det går gjennom![]()
Ja så absolutt, den å barnetrygden har stått på stede hvil![]()
Har du funnet deg noe til 309?Det er jo lov å håpe da
Den 200 grensa er jo latterlig lav, så det hadde jo hjulpet om de bare hadde økt til 309 og faktisk![]()