Skravletråd :)

God morgen:D
Hjemme med to syke små og en syk mann:oops:
Diare og oppkast...litt å gjøre kan du si:p

Å nei :( va det din tur no da? No e eg akkuratt ferdig med å tørke her. Og begge ungene e tilbake i bhg.

Masse god bedring til dåke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Halsbrannen kjenner jeg ingenting til akkurat nå :D jippi!!
Har ikke stått opp ennå da, pga jeg er utslitt etter natten , og øynene svir ! Men tenkte å komme meg opp nå straks :)
Lille gutt ligger i magen å sparker godt i fra seg :) ❤️
Så herlig! Håper du slipper litt unna idag da :)

Altfor mange. Min forrige var enda verre, men det gjorde det egentlig lettere for meg. For det var så opplagt at det ikke var noe problem å ta igjen med ho!!! Hehe
Usj.. Men greit å kunne ta igjen da ;)
Tror altfor mange lar "makten" gå til hodet på de når de blir sjef . Men de skjønner ikke at det gjør det verre for de selv og alle rundt. Og at de gjerne mister de beste ansatte på den måten !

Siden 1975 har det det vært en grense på 200kr. Da e det på tide å få økt den altså.

Woooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!

Det gjør det sikkert. Men synes det er tull. Hva med å bruke makten sin på viktige ting istedet...

Usj.. Men greit å kunne ta igjen da ;)
Tror altfor mange lar "makten" gå til hodet på de når de blir sjef . Men de skjønner ikke at det gjør det verre for de selv og alle rundt. Og at de gjerne mister de beste ansatte på den måten !

Dessverre så er mennesker ofte sånn :(

Ja så absolutt, den å barnetrygden har stått på stede hvil :)
Syns barnetrygden er viktigere isåfall. Det er mye penger for de som har lite...
For min del spiller det ingen rolle, men på 80 - tallet var 970 kr mye penger. Nå får man ikke en vinterdress til den prisen engang.

Det gjør det sikkert. Men synes det er tull. Hva med å bruke makten sin på viktige ting istedet...

Ja, da e jo ei heil bok om andre forslag. Både viktige og mindre viktige. Men da va så masse at eg orka ikkje nevna da :p detta va jo et av de mindre viktige. :)

Back
Topp