Hva gjorde du?Hjørne fotball var noe jeg mislikte sterkt etter et uhell på barneskolen...haha
Kanonball savner jeg faktisk litt da![]()
Jeg elsket egentlig alt i gym jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjorde du?Hjørne fotball var noe jeg mislikte sterkt etter et uhell på barneskolen...haha
Kanonball savner jeg faktisk litt da![]()
Jeg er ikke så flink å sy ennåHva skal du sy da?
Lyst til å sy noe jeg og. Sjelden jeg syr hjemme, og har lyst å sy noe klær e.l., men vet ikke helt hva![]()
Tenker å støvsuge stua og gangen, men først må jeg ta opp den stygge hæslige katt driten i gangen... Kattedoen står ved siden av...Det er det heller ikke
Hehe
Tenkte jeg skulle prøve å få vasket litt i dag, og strikke litt
Ellers har jeg vel ingen store planer bortsett fra å bli frisk
Du da?
Hva gjorde du?
Jeg elsket egentlig alt i gym jeg.
Ja ser nesten ut som det blir litt soving på dagen idag eller tidlig kveld .Uff da så kjedelig, lite søvn her også men ikke så lite
Jeg er ikke så flink å sy ennåmen jeg skal sy babynest til lille gutt
og en sånn nattpose.
Hihi ser det for meg!Teknikkmagasinet har... min utav vindushund i stor fart liker det.
Aner ikke, men vår gjør detLiker dem å bade?
Næmen uff da, det var jo ikke så lurtJeg elsket gym jeg og!!!
Ble litt ivrig i en dribling og snublet i en annen og knakk armenhahaha
Ja det er kjekt å lage til sine egneSå koselig da
Gleder meg til jeg kan begynne på slile ting og
Øvelse gjør mester![]()
Her blir det nok tidlig kveld tenker jeg, dålrig søvn i mange netter er kjipt.Ja ser nesten ut som det blir litt soving på dagen idag eller tidlig kveld .
Så deilig når de ligger å sparkerHalsbrannen kjenner jeg ingenting til akkurat nåjippi!!
Har ikke stått opp ennå da, pga jeg er utslitt etter natten , og øynene svir ! Men tenkte å komme meg opp nå straks![]()
Lille gutt ligger i magen å sparker godt i fra seg![]()
![]()
Ja det er det. Begynner å kjenne det på kroppen . Og det første jordmor sa til meg i går var at jeg var bleik , jo takk for denHer blir det nok tidlig kveld tenker jeg, dålrig søvn i mange netter er kjipt.
Næmen uff da, det var jo ikke så lurt
Ja det er kjekt å lage til sine egne![]()
Alle de andre babynestene jeg har laget er jo solgt så![]()
Ja det er herligSå deilig når de ligger å sparkerblir aldri lei av det
Så utrolig hyggelig sagt..Ja det er det. Begynner å kjenne det på kroppen . Og det første jordmor sa til meg i går var at jeg var bleik , jo takk for den![]()
Det må du jo like, fotball er jo så gøyNei det var jo ikke det da!!! Kanskje derfor jeg ikke liker fotball den dag i dag? Hehe![]()
Det er jo ikke det mest kompliserte å syDa må du jo være litt flink til å sy da!!!![]()
Uff, ja det er detKrysser fingrene for deg! Stør sjangse hos deg enn hos meg