Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg! Stør sjangse hos deg enn hos megTakk for det
Ja, håper dere slipper unna...og jeg!![]()
ja.. like shanky som de 2 andre gangene.. Det som er så rart er at jeg egentlig skulle hatt termin om 5 dager.Hurra for to strekerGratulerer!!!!
Glemmer ikke den følelsen, helt shaky
Begynner å ta seg opp nåHaha...rolig her nå da![]()
Mi bryr seg katta om det regner ut, søledammer tråkkes fint oppi. For det meste drikker hun fra dem også, vannet i skåla er vist for rent![]()
Så søt daJa og hånduk asap når hun kommer inn ellers er det sure miner.
:/ krysser fingrene for at denne klorer seg fast i 9 mnd!ja.. like shanky som de 2 andre gangene.. Det som er så rart er at jeg egentlig skulle hatt termin om 5 dager.
Guff! Må ikke du bli smittet!God morgen alle
Her er de to minste og mannen syke...omgangssyke![]()
Hehe... Jeg ligger hjemme med en sikkerlig forkjølelse og en HCG test med 2 streker på!
HahaHaha, min kan godt drikke av vanndammene, men det er visst ekkelt å få vann på potene
Hadde han med ut og badet på det varmeste i sommer da..han skulle helst bli bært og klamret seg fast i låret mittskummelt det se
![]()
Så koselig med selskap da![]()
Hehe.. KOM ETTER! trenger deg der!JIPPI!!!
Gratulerer med juni spire
Håper jeg kommer etter deg, men har mine tvil![]()
Mi søyt i dag. Regnet for mye.. ville hjem. Går greit på tur som regel. Men snur med glede når hun har luftet foreldrene sine.
Håper det jeg også..:/ krysser fingrene for at denne klorer seg fast i 9 mnd!
Må man, så må man... tror vel det er vi som trenges luftes xDJa er vel litt sånn her og. Er ikke gira på de lange turene liksom![]()
God morgen alle
Her er de to minste og mannen syke...omgangssyke![]()
Jeg tør nesten ikke puste.. Nesten så jeg er redd spira skal falle utBle såååå glad nå![]()
Hun tar den omtrent på seg selv. Går ikke ut i regn uten.. denne har hette så hun liker den bedre en ett rent regndekken bare på ryggen.. denne her tøtta har både krav, meninger og personlighet.Så søt darosamillitær jakke