Skravletråd :)

Mi bryr seg katta om det regner ut, søledammer tråkkes fint oppi. For det meste drikker hun fra dem også, vannet i skåla er vist for rent :rolleyes:

Haha, min kan godt drikke av vanndammene, men det er visst ekkelt å få vann på potene :confused:

Hadde han med ut og badet på det varmeste i sommer da..han skulle helst bli bært og klamret seg fast i låret mitt :p skummelt det se :rolleyes:

Hehe... Jeg ligger hjemme med en sikkerlig forkjølelse og en HCG test med 2 streker på!

JIPPI!!! :D
Gratulerer med juni spire ;)
Håper jeg kommer etter deg, men har mine tvil :confused:

Haha, min kan godt drikke av vanndammene, men det er visst ekkelt å få vann på potene :confused:

Hadde han med ut og badet på det varmeste i sommer da..han skulle helst bli bært og klamret seg fast i låret mitt :p skummelt det se :rolleyes:
Haha :p ser det for meg!

Lærte mi å svømme i sommer, måtte bære henne uti de første gangene. Til slutt gadd jeg ikke mere og når hun ble igjen alene på stranda så kom hun fort uti, men ville i armene mine da så kunne ikke dra for langt ut :p

Så koselig med selskap da:D

Var veldig koselig det. Nå ligger han trøkka inntil låret mitt i sofaen :p
Nærkontakt er han ihvertfall glad i :D

Mi søyt i dag. Regnet for mye.. ville hjem. Går greit på tur som regel. Men snur med glede når hun har luftet foreldrene sine.

Ja er vel litt sånn her og. Er ikke gira på de lange turene liksom ;)

Back
Topp