Noen som har forslag til oppvarmingsaktivitet til en gjeng med 4-klassinger?![]()
Kanonball
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har forslag til oppvarmingsaktivitet til en gjeng med 4-klassinger?![]()
God nattKommer bare innom for å si god natt. Mistet hvertfall ikke 9. plassen min i dag da! Får se om jeg får tid til skravling i morgen på dagen, innom kommer jeg uansett. Etter middag er det babysvømming og etter at ungen er i seng blir det kjærestekveld siden den i dag ikke ble noe av. Ungen har fri fra barnehagen de fleste onsdager og hun liker ikke at jeg sitter med mobilen. Sov godt alle hønerklokk klokk
![]()
God natt og sov godtGår og legger meg jeg og nå...
Utslitt etter en lang dag
Sov godt alle sammen![]()
Det er det vi skal ha wtter oppvarmingKanonballkjekkaste!!!
Fin oppgave men passer dårlig når man ikke ghar stemme til å snakke høytLøpe rundt i ring mens du gir kommandoer som: ligge på mage/rygg, høyre/venstre/begge hender i bakken, hopp osv... den er godt likt på treninga hos oss![]()
Fin oppgave men passer dårlig når man ikke ghar stemme til å snakke høyt![]()
Det er det vi skal ha wtter oppvarming
Det er det vi skal ha wtter oppvarming
Håper du har det bra på jobbskal du jobbe lenge?
Heilt enig. Men va utrolig kjekt å sitte seg ned igjen her no![]()
![]()
Godt å høre at du har en jobb du trives i![]()
Uff da så kjedelig. Håper det ga seg litt utover nattenKynnere hvert 5-10 min holder meg våken![]()
Ja det er gøyEller tarsantikkendå blir man fort varm då
Hjørnefotball ja, det er jo knallgøy.Åhhh. Så gøy!!! Hjørnefotball e gøy då