Morsomme kallenavn..

MOR TIL SNART TRE

Flørter med forumet
Har lenge latt meg selv bli irritert av bekjente som lurer inn han/hun til samtaler om den lille voksende. For en stund tilbake bestemte jeg meg for å gjøre et opprør. Lille voksende blir kun referert som Appelsin. Jeg elsker lukten og smaken av appelsin. Det kan ikke gå en dag uten at jeg spiser minst tre av dem. Fargen oransje har også begynt å gi meg et bedre inntrykk .Og siden jeg skylder dette på lille voksende har den fått navne Appelsin :)

Noen som kaller sine små voksende for noe annerledes enn kanskje andre? Gjerne del slik at jeg slipper å tro at jeg har gått helt bananas:dance011:dance018

Har ikke noe navn denne gangen. Men sist ble gutten vår "lille ert" da viste alle i familien hva jeg snakket om. Haha

Hehe! Kanskje eg skulle ha kalt h*n for klementin eg då :P her går det nemlig mykje klementiner!

Det blir vanskelig å la være å si han/henne, men her i huset så er kalles nurket for baby eller parasitten :-)

Her har det bare blitt sagt babyen for det meste. Men etter at eldstemann mente at babyen kan hete Ulf, så blir det innimellom at vi snakker om lille Ulf ;-)

Vi kaller ham før Spiff etter Romfareren Spiff i Tommy og Tigern. Det var mannen som kom på det etter han var med på egginnsetting ved IVF. Da vi fikk se bilde av egget før det ble satt inn syns han det så ut som en liten romfarer alene ute i det store universet :)

Sniker meg inn her selv om jeg ikke tilhører denne mnd;)
Vi kaller det for popcornet, etter at mannen leste om hva som skjer i starten med alle celledelingenen.
Han sier da bare popper å popper å blir større der inne;)

Back
Topp