Felles skravle 2015

Mannen er hjemme, og fikser pc til meg før han skal jobbe litt mer hjemmefra. Snille mannen. Gikk "tidlig" fra jobb for å rekke butikkene så han fikk tak i batteri, jeg fikk ikke det der jeg var, nemlig.

Jeg elsker ham. Han sliter litt, det virker skummelt å skru opp en laptop slik, men han prøver, og pleier klarte det etter noe tid.

Men tid er issue her, for han skal jo jobbe etterpå, og det er snart leggetid for folk som skal på jobb i morgen tidlig
Du har en ordentlig god mann Sara❤️ Det var fint å se deg her inne!

Ja, jeg husker det. Jeg mente mellom deg og sambo. Kanskje du fremover bør ta han med deg til lege også, så han får høre hva legen sier om formen din. Kanskje han ser på det annerledes når han hører andre fortelle at du er nødt til å ta det med ro. Det hjelper jo neppe på stressnivået ditt at dere krangler.
Han begynte å sure seg for middagen ikke var ferdig når han kom hjem. Og det var min oppgave som hadde vært hjemme hele dagen, for han var utslitt etter jobb (kontordag!)

Han begynte å sure seg for middagen ikke var ferdig når han kom hjem. Og det var min oppgave som hadde vært hjemme hele dagen, for han var utslitt etter jobb (kontordag!)
Ah. Det er så kjedelig når de kommer hjem og blir sure med en gang. Ikke noe koselig. Håper morgendagen blir bedre:-) Kanskje dere kan avtale på forhånd hvem som skal handle og lage middag, så slipper dere å ha forventninger til hverandre som ikke blir oppfylt.

Du har en ordentlig god mann Sara❤️ Det var fint å se deg her inne!

Ja, jeg har en god mann
Nå er vi spent på om det var batteri 2032, eller om den fortsatt restarter....

Ah. Det er så kjedelig når de kommer hjem og blir sure med en gang. Ikke noe koselig. Håper morgendagen blir bedre:-) Kanskje dere kan avtale på forhånd hvem som skal handle og lage middag, så slipper dere å ha forventninger til hverandre som ikke blir oppfylt.
Fra i morgen har han fire uker fri. Jeg forventer han trår til i og med jeg er sykemeldt, faktisk

Jeg er sliten etter en dag på jobb, kontor. Det er min mann også.

Mat må vi og ungene ha, så det lager vi. Må jo det. Og ingen er sur om den som kom først hjem ikke et ferdig. Sånn må det være

Ja, avklart forventingene. Det er viktig!

Mannen er fortsatt sur. Æsj. Jeg får ikke egentlig noe fornuftig ut av han, så nå ga jeg opp. Det pleier heldigvis ikke å være sånn, men fy så kjedelig det er når han bare er sur. Det føles ut som en sinna unge liksom. Kan han ha mansen? :rolleyes:

Fra i morgen har han fire uker fri. Jeg forventer han trår til i og med jeg er sykemeldt, faktisk

Dette må dere få snakket om. Du er jo sykemeldt og skal slappe av!

Det var ikke bare å bytte det batteriet, dessverre.

Jeg har fortsatt ikke pc, og han må se på det i morgen.

Jaja. Jeg har mobil. Og jobb pc om det skulle knipe, men den bruker jeg helst ikke privat

Atter en dag å falle på listen, tenker jeg.

Og sikkert i morgen også, jeg skriver mye mer fra pc, men den er jo syk.

Mannen er fortsatt sur. Æsj. Jeg får ikke egentlig noe fornuftig ut av han, så nå ga jeg opp. Det pleier heldigvis ikke å være sånn, men fy så kjedelig det er når han bare er sur. Det føles ut som en sinna unge liksom. Kan han ha mansen? :rolleyes:
Haha, jeg er ihvertfall overbevist om at mansen er en greie.:p Håper mannen din våkner opp blidere i morgen.

Back
Topp