Molly
Med lille spira i magen <3
Klart du kanKan jeg bli med, Hahah. Får nøye meg med badebassenget på gravid treningen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart du kanKan jeg bli med, Hahah. Får nøye meg med badebassenget på gravid treningen![]()
JuhuKlart du kanJacuzi, plass til to!
![]()
Når det engang blir enebolig på oss, daaa blir det badekarJeg har og bare dusjHadde vært såå deilig med badekar ♡
Hva er the strain?Molly, i dag må du se The Strain! Så vi kan skravle om det![]()
En tv serieHva er the strain?
Hvilken kanal går den på?En tv serie![]()
Skal få låne badekaret mittJeg har og bare dusjHadde vært såå deilig med badekar ♡
Det hørtes deilig ut. Har vært i bassenget viVi har badekarKanskje jeg skal hoppe i det i kveld! Er jo storm og regn ute her.
Det bare er en sånn dag.Hjemme middag spist.
Hvorfor er jeg i så crappy humør?
Vaskemaskina, de ringte i dag. Den er visst ikke børsteløs slik jeg mente. Det er sikkert dem, 1500 kr. For det er ikke innenfor 5 års garanti på børster, det er slitedeler det.
Trommelen, vel å bytte det vil koste over 3000 pluss mva. Men de kan forsøke å lime, han tror det vil funke.
Og de kommer i morgen. Så hvorfor er jeg sur da? Det passer ikke med hjemmekontor. Men passer enda dårligere å ikke ha vaskemaskin.
Pc-en funker ikke mannen googlet seg frem til at det sikkert et et lite batteri. Men de hadde ikke det på den butikken jeg rakk.
Men den blir jo fikset. Snart. Sikkert.
Og til helga håper jeg mannen har fri.
Så hvorfor er dette en så crappy dag?
Da skjønner jeg at du også blir litt sur. Ikke morro når de setter den stemmningen.Fy faen. Sambo kom hjem nå og startet å sure seg for middagen ikke var klar!!!! "Du har vært hjemme i hele dag... Blabla og stakkars han har vært på jobb"
Kjenner pulsen min er WAY TOO HIGH akkurat da
Oktober er en sånn måned, tror jeg...Det bare er en sånn dag.
Fy faen. Sambo kom hjem nå og startet å sure seg for middagen ikke var klar!!!! "Du har vært hjemme i hele dag... Blabla og stakkars han har vært på jobb"
Huff ikke bra! Hadde blitt sinna selv!Fy faen. Sambo kom hjem nå og startet å sure seg for middagen ikke var klar!!!! "Du har vært hjemme i hele dag... Blabla og stakkars han har vært på jobb"
Uff... Liker ikke sånne dager. Håper kvelden blir bedre <3Hjemme middag spist.
Hvorfor er jeg i så crappy humør?
Vaskemaskina, de ringte i dag. Den er visst ikke børsteløs slik jeg mente. Det er sikkert dem, 1500 kr. For det er ikke innenfor 5 års garanti på børster, det er slitedeler det.
Trommelen, vel å bytte det vil koste over 3000 pluss mva. Men de kan forsøke å lime, han tror det vil funke.
Og de kommer i morgen. Så hvorfor er jeg sur da? Det passer ikke med hjemmekontor. Men passer enda dårligere å ikke ha vaskemaskin.
Pc-en funker ikke mannen googlet seg frem til at det sikkert et et lite batteri. Men de hadde ikke det på den butikken jeg rakk.
Men den blir jo fikset. Snart. Sikkert.
Og til helga håper jeg mannen har fri.
Så hvorfor er dette en så crappy dag?
Fy faen. Sambo kom hjem nå og startet å sure seg for middagen ikke var klar!!!! "Du har vært hjemme i hele dag... Blabla og stakkars han har vært på jobb"
Ja det blir fort sånn! Ikke bra. :/Det er IKKE noe gøy...
Og så blir man selv sur siden mannen er sur, og så er kvelden ødelagt..