Hva skjer?? Jeg har de 6 siste innleggene! 
Det er jo oppdatering om 20 min også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig ille her ogsåDet blåser så sykt! Når skal det gi seg![]()
Trur damene har fått seg et livHva skjer?? Jeg har de 6 siste innleggene!
Veldig flinkEr hun ikke flink?![]()
Hørtes ut som en herlig frokostNå skal jeg lage meg semulegrynsgrøt til frokost![]()
Hihi, artig å finne gamle ting.Full pakket dag på meg i dag. Driver å rydder ut av badet. Synes badet er lite, men gud hvor mye rart man får plass til. Og vi har bare bodd her i 3 år. Men til poenget som jeg ville dele... fant et smykkeskrin. I skrinet lå det en ring. En sånn der humør ring. Hvis noen husker sikkert fra forrige år tusen xD
Tok den på... og gjett hva.. jeg er veldig, veldig glad. Det er humøret mitt i følge ringen.. enda jeg tømmer bad og er sliten. Så er jeg veldig glad. Tihi.. bare var litt morsomt. Siden det stemte.
Så deilig daOi! Jeg har sovet lenge! God morgen![]()
Takk for denDa e den herVis vedlegget 81846Vis vedlegget 81847Vis vedlegget 81848Vis vedlegget 81849
Sent from my iPhone using BV Forum
Trodde man skulle være uthvilt etter helg jegLurer jeg også på. Men ærlig talt så tror jeg folk er slitne etter helga![]()
Yeeii, gratulererGlemte når nevne at jeg er over 1200 da![]()
![]()
Flink du erNei, meget fornøyd. Opp 2 plasser igjendet liker vi. Runder straks 1000 innlegg
![]()
Hurra for detOg med dette skriver eg mitt innlegg nr.1000 denne mnd![]()
Ååå den var søt! !!
skjer tydeligvis veldig liteHva skjer?? Jeg har de 6 siste innleggene!
Hva er det? Jeg bare later som at jeg har det jegTrur damene har fått seg et liv![]()
![]()
Haha...også er det bare 7. idagOg jeg som slet med 2000 i september. ..![]()
Åååh så søt
Har du fått sove litt??Begynner å bli looovlig trøtt nå![]()
Mandager er jo kjent for å være litt slitsommeTrodde man skulle være uthvilt etter helg jeg![]()