Skravletråd :)

Nei, da er det best å la være da.
Viktig å ta vare på helsa ;)

Hmm...fredag kveld har jeg ingen planer som jeg vet om :) må dobbeltsjekke med mannen, siden jeg er litt glemsk om dagen ;)
Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?

Nei, da er det best å la være da.
Viktig å ta vare på helsa ;)

Hmm...fredag kveld har jeg ingen planer som jeg vet om :) må dobbeltsjekke med mannen, siden jeg er litt glemsk om dagen ;)
Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?

Det hørtes så koselig ut!!

Wow! Uki idag:)

Mulig kjærestekveld tror jeg.

Men JEG skal noe :p
Hihi
Jeg skal prøve å slite meg gjennom et kurs fra 1730 - 2100 :(
Håper du overlever på kurs og syns det er nyttig :)

Det lurte jeg også på.. Eller vertfall nå. Det var skikkelig dødt her :P
Synes det er litt deilig jeg :) da går det faktisk an å lese igjennom før man hiver seg inn i skravlinga.

Skulle ikke dere ha kjærestekveld da?

Back
Topp