Molly
Med lille spira i magen <3
Det lurte jeg også på.. Eller vertfall nå. Det var skikkelig dødt herHva har skjedd med dere idag? Det er jo ikke mange mange sider å gå igjennom .![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurte jeg også på.. Eller vertfall nå. Det var skikkelig dødt herHva har skjedd med dere idag? Det er jo ikke mange mange sider å gå igjennom .![]()
JaDabbet av jeg ogsåtenker jeg må fortsette på ugleluene
![]()
Det gjør jo ingentingDet lurte jeg også på.. Eller vertfall nå. Det var skikkelig dødt her![]()
Hvilke farger lager du i nå?Dabbet av jeg ogsåtenker jeg må fortsette på ugleluene
![]()
Hihi det er santDet gjør jo ingentingda går man ikke glipp av noe
Hehe
Hun hekler de i rosa og hvit nå om jeg ikke husker feilHvilke farger lager du i nå?ugleluene er sååå søte
![]()
Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?Nei, da er det best å la være da.
Viktig å ta vare på helsa
Hmm...fredag kveld har jeg ingen planer som jeg vet ommå dobbeltsjekke med mannen, siden jeg er litt glemsk om dagen
![]()
Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?Nei, da er det best å la være da.
Viktig å ta vare på helsa
Hmm...fredag kveld har jeg ingen planer som jeg vet ommå dobbeltsjekke med mannen, siden jeg er litt glemsk om dagen
![]()
Hva har skjedd med dere idag? Det er jo ikke mange mange sider å gå igjennom .![]()
Det hørtes så koselig ut!!Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?
Tror alle har sluknetI dag har det vært stille
Sent from my iPhone using BV Forum
VeldigI dag har det vært stille![]()
Ååh.. Håper hun deler bilderHun hekler de i rosa og hvit nå om jeg ikke husker feilKjempe fine!!
Fordi jeg ikke har orka i dagI dag har det vært stille![]()
Aldri smakt det jeg heller. Men ikke glad i kylling.Har du ikke? Ikke på mc donalds engang?Jeg spiste det mye i USA
![]()
Håper du overlever på kurs og syns det er nyttigMulig kjærestekveld tror jeg.
Men JEG skal noe
Hihi
Jeg skal prøve å slite meg gjennom et kurs fra 1730 - 2100![]()
Lurer jeg også på. Men ærlig talt så tror jeg folk er slitne etter helgaHva har skjedd med dere idag? Det er jo ikke mange mange sider å gå igjennom .![]()
Synes det er litt deilig jegDet lurte jeg også på.. Eller vertfall nå. Det var skikkelig dødt her![]()
Skulle ikke dere ha kjærestekveld da?Hulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?