Derfor man har barn er det ikke det da?Jeg er truendes til det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor man har barn er det ikke det da?Jeg er truendes til det![]()
Men kommer jo helt ann på hvor mye liv det er her inne, orker ikke å skravle med meg selv![]()
Næi veit ikke. Ikke sånn veldig vet egentlig ikke. Har aldri tenk på det. Er jo "rent" i frokostbland. Smaker bra da. Hehe fikkes også med sjokolade og vaniljesmak.Ok. Har ikke prøvd det. Er det godt rent da?
Liker ikke vanlig melk ren![]()
Sant! Men er roligere nå heldigvisNei, men her e det jo alltid liv
Sent from my iPhone using BV Forum
Sant! Men er roligere nå heldigvismå få gjort noe hjemme
Sånn at du ikke kan ta meg igjenJa, no når eg hadde tid til å skravleså sku da væra stille
Hekle, støvsuge og dra på hyttenHar dere noen planer i dag då jenter?
Nei, men liker hestekrefterIkke hestejente du forstår jeg?![]()
Jobber nå, bade i bassenget senere. Også tenkte jeg og ei venninne og finne på noe i kveld. Men får se når kvelden kommer om hun gidder lell. Ofte hun avlyser for hun er sliten. Ikke så spontan av seg, hun må ha det planlagt. Sånn er jeg litt også nå, men det er pga at jeg har barn. Må jo ha barnevakt hvis jeg skal gjøre noe etter leggetid.Har dere noen planer i dag då jenter?
Flott med hestekrefter ogsåNei, men liker hestekreftermer håndarbeid og andre ting her i gården.
![]()
Sånn at du ikke kan ta meg igjen![]()
Hekle, støvsuge og dra på hyttendu?
Der avslørte du megJa, skjønte det va noehar du avtalt det med de andre?
![]()
Lur planBaaare skravlehihi.
Skal til jordmor nå om 8 minutterHva skal du da?![]()
Lykke tilSkal til jordmor nå om 8 minutter![]()
Jobber nå, bade i bassenget senere. Også tenkte jeg og ei venninne og finne på noe i kveld. Men får se når kvelden kommer om hun gidder lell. Ofte hun avlyser for hun er sliten. Ikke så spontan av seg, hun må ha det planlagt. Sånn er jeg litt også nå, men det er pga at jeg har barn. Må jo ha barnevakt hvis jeg skal gjøre noe etter leggetid.