Skravletråd :)

Jada, klart man kan :P Eller.. spørs vel om forma er god nok til å nyte at det er fri :P

Nja, ikke egentlig... orker så vidt å gå en liten tur med hunden jo :confused:
Men deilig å få litt fri fra sjefen da :D

Kjempetrivelig i butikk. Treffer så mye hyggelige folk :) men det er veldig slitsomt også. Både fysisk og psykisk. Treffer man en mannevond kunde kan uka i værste fall være ødelagt. Synd å kaste bort så mye kalorier på ett menneske :p men vi er jo bare mennesker vi også!

Hva slags butikl jobber du i? :)

:eek::eek: bv - basillen OG bv - syken? ? Du kommer til å slite når du skal på jobb igjen :p

:o
Ja, blir avhengig av dette her... :confused:
Men jeg burde være safe en periode for topp 30 da ...??? :)

Det er så mange "samtaler" som går paralelt her inne, at jeg klarer ikke følge med på en eneste en :-P så popper inn å ønsker alle sammen en god dag ;) hva har du på tapeten i dag da? Jeg har mest lyst å gå å legge meg igjen :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Haha :p Tror ikke jeg har en sjangs der altså, men har klart å klatre meg opp på topp 30 for første gang :D

Det er jo superbra ;)
Det hjelper om du går gjennom mange sider og svarer på innlegg og da ;) hehe

Skal gå å legge meg nå da :p
Kom akkurat hjem fra venninna mi hvor det har gått i brusdrikking og skravling :D Koselig å gjøre det muntlig også innimellom :p God natt da :D
Hihi, veldig koselig å skrable muntlig innimellom også ja ^^ håper du sov godt i natt!

Det er jo superbra ;)
Det hjelper om du går gjennom mange sider og svarer på innlegg og da ;) hehe
Hehe :P Sjelden jeg gidder bla meg bakover. Men nå har jeg jo vært her uten å sove i natt så fortsetter jeg sånn går det bra :P

Yeeii:D
Får jeg premie da???

Hm...
Du får ligge på toppen av lista litt til... ;)

Også kan du få en klem eller high five, alt etter hva du foretrekker :p hehe

Back
Topp