Skravletråd :)

Det er det. Ser jo mange som har jobber de nærmest hater, men jeg vil bare være lykkelig og synes ikke det er verdt å kaste vekk livet mitt på noe som gjør meg lei og misfornøyd :)

Når jeg har en dårlig dag på jobb blir hele kvelden ødelagt... Så unner ikke deg!

Ja det mener jeg og :) livet er for kort til å gå rundt å mistrives og virkelig slite seg gjennom arbeidsdagene pga miljøet som er på en arbeidsplass .
Kunne ønske familien min (ikke mannen) også kunne forstå dette. Mener ikke at alt skal være perfekt, men når du gruer deg til å gå på jobb hver dag så er det noe som er galt..

Kunne ønske familien min (ikke mannen) også kunne forstå dette. Mener ikke at alt skal være perfekt, men når du gruer deg til å gå på jobb hver dag så er det noe som er galt..
Ja er nettopp det . Er jo ikke bare en liten periode liksom . Og det blir jo bare verre og verre . De som ikke har opplevd det like sterkt har ikke alltid forståelse .

Ja er nettopp det . Er jo ikke bare en liten periode liksom . Og det blir jo bare verre og verre . De som ikke har opplevd det like sterkt har ikke alltid forståelse .
Det er sant. Og mamma er en sånn person som ikke kan la slikt ligge. Nå har vi jo lite penger og må passe på hva vi bruker så hver gang det er snakk om noe så må hun dra det opp. Og hun ble forbanna på mormoren min fordi hun tilbydde seg og betale tannlegetimen min. Helt idiotisk :/

Det er sant. Og mamma er en sånn person som ikke kan la slikt ligge. Nå har vi jo lite penger og må passe på hva vi bruker så hver gang det er snakk om noe så må hun dra det opp. Og hun ble forbanna på mormoren min fordi hun tilbydde seg og betale tannlegetimen min. Helt idiotisk :/
Hmfr. Noen mødre eier bare ikke forståelse på enkelte ting ! Har en sånn selv . Skikkelig frustrerende . De skal liksom støtte oss!

Natta jenter. Sov godt

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp