ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Greit , de er på veiÅåSend noen hit
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit , de er på veiÅåSend noen hit
![]()
Deilig! Kom på at keg skulle skifte på senga i dag, utsetter det til i morgenMhm. Men no e det gjort og hode har troffe putenein fantastisk følelse
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle tro detSjuktnøye planlagt?
Tenker slik jeg også. Ja, man kan lage et evig styr der sjefer blir dradd inn og/eller bite det i seg (som spesielt mine foreldre mener jeg burde gjøre), men jeg synes livet er for kort til at jeg skal gå rundt å være misfornøyd og lei meg pga jobb hver dag, for det påvirker jo hele livet ditt. Jeg tar heller konsekvensene og finner noe jeg kan trives med. Mannen min støtter meg og det er det viktigste. Økonomisk må vi bare kutte ned på alt og fryse lånet for en stund, men vi kommer jo oss alltid gjennom detKjipt å ikke ha rettigheter :/ men trives man ikke skal man ikke tvinge seg til å være der.
Håper du får jobb snart da!
FlinkMhm. Men no e det gjort og hode har troffe putenein fantastisk følelse
YES!Greit , de er på vei![]()
Tenker slik jeg også. Ja, man kan lage et evig styr der sjefer blir dradd inn og/eller bite det i seg (som spesielt mine foreldre mener jeg burde gjøre), men jeg synes livet er for kort til at jeg skal gå rundt å være misfornøyd og lei meg pga jobb hver dag, for det påvirker jo hele livet ditt. Jeg tar heller konsekvensene og finner noe jeg kan trives med. Mannen min støtter meg og det er det viktigste. Økonomisk må vi bare kutte ned på alt og fryse lånet for en stund, men vi kommer jo oss alltid gjennom det![]()
Jeg skjønner deg godt . Det er helt forferdelig både fysisk og ikke minst psykisk tungt å være en plass en virkelig ikke føler seg vel. Har vært der selv , som lærling . Og da sluttet jeg faktisk som lærling pga de fant ikke ny plass til meg og etter nesten ett år med slit og mistrivsel klarte jeg ikke mer. Så når Opplæringskontoret sa jeg måtte bare bli der i to- tre mnd til ,så kjente jeg bare at nei det gikk faktisk ikke .Tenker slik jeg også. Ja, man kan lage et evig styr der sjefer blir dradd inn og/eller bite det i seg (som spesielt mine foreldre mener jeg burde gjøre), men jeg synes livet er for kort til at jeg skal gå rundt å være misfornøyd og lei meg pga jobb hver dag, for det påvirker jo hele livet ditt. Jeg tar heller konsekvensene og finner noe jeg kan trives med. Mannen min støtter meg og det er det viktigste. Økonomisk må vi bare kutte ned på alt og fryse lånet for en stund, men vi kommer jo oss alltid gjennom det![]()
Det er det. Ser jo mange som har jobber de nærmest hater, men jeg vil bare være lykkelig og synes ikke det er verdt å kaste vekk livet mitt på noe som gjør meg lei og misfornøydTROR jeg ville gjort det samme. Jobben er jo så stor del av livet!
Bra mannen din støtter deg! Enig med deg at livet er for kort til å ha det jævlig.Tenker slik jeg også. Ja, man kan lage et evig styr der sjefer blir dradd inn og/eller bite det i seg (som spesielt mine foreldre mener jeg burde gjøre), men jeg synes livet er for kort til at jeg skal gå rundt å være misfornøyd og lei meg pga jobb hver dag, for det påvirker jo hele livet ditt. Jeg tar heller konsekvensene og finner noe jeg kan trives med. Mannen min støtter meg og det er det viktigste. Økonomisk må vi bare kutte ned på alt og fryse lånet for en stund, men vi kommer jo oss alltid gjennom det![]()
Jeg synes vi fortjener å ha en jobb der vi kan være lykkeligJeg skjønner deg godt . Det er helt forferdelig både fysisk og ikke minst psykisk tungt å være en plass en virkelig ikke føler seg vel. Har vært der selv , som lærling . Og da sluttet jeg faktisk som lærling pga de fant ikke ny plass til meg og etter nesten ett år med slit og mistrivsel klarte jeg ikke mer. Så når Opplæringskontoret sa jeg måtte bare bli der i to- tre mnd til ,så kjente jeg bare at nei det gikk faktisk ikke .
JaBra mannen din støtter deg! Enig med deg at livet er for kort til å ha det jævlig.
God nattNei nå ble det natta her, god natt![]()
Blæh!!! Nåken har vært å spist knekkebrød i senga miva ikkje akkuratt tenkt å bytta på senga kl 12 om natta
Ja det mener jeg ogJeg synes vi fortjener å ha en jobb der vi kan være lykkelig![]()
AhaDusjet bare kroppen![]()