Sikkert noen søte tennerMå pusse noen tenner jeg nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert noen søte tennerMå pusse noen tenner jeg nå![]()
Satser på tidlig kveld daJa, det merkes nok![]()
De er visst for lave ja...Du trenger høyere mål![]()
Om du har tid? Klart du har, ikke sånn at vi kommer oss forbi deg hvis det var det du var redd for xDTe hørtes deilig ut
Har jeg tid til å lage meg en kopp??![]()
Tror det er til det beste for alleHolde husfreden her liksom![]()
Det er kjempe godtHihi, sånn går det når man ikke planlegger
Ble kyllingburger da![]()
Så bra ♡ Må nyte det mens de enda liker detÅååå.... Nå smilte jeg godt! Så koselig ❤
Må jo få med meg altImponert over at du leser deg gjennom alle innleggene altså!![]()
Det er sant. Skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å ikke spise godteri når jeg ville, men det gikk det ogsåDet tvinger seg liksom fram![]()
Ja, det var godt detDet er kjempe godt![]()
Haha...håper hun sovner etterhvertDa ligger jeg å koser meg i senga mens jeg venter på minsta skal sovneTok en ekstra lang kos i dag i senga mi. Så ble en liten youtube på 3 min med morsomme dyr, en god runde med kiling på ryggen hennes (stjerne, måne, sol og hjerte fordi vi er så glad i hverandre). Og etter hu fikk sitt med kiling, kila hu meg på ryggen min ♡ Så ble det å skrive navnet sitt selv litt på mobilen min med tegnesakene der. Nå ligger hu i senga og gjesper etter å ha superhoppa over fra vår seng til si, for det er mange farlige frosker på gulvet vårt visstnok ♡
Tror det er 21.33.Aner ikke![]()
Da er de nok borte nåEr to biter igjen om du vil ha![]()
Blir spennendeHar sikkert ved neste oppdatering![]()
Hu sovna innen 5 min huHaha...håper hun sovner etterhvert![]()
Når kommer den daJa flinkaDu var vertfall ganske i nærheten om jeg ikke husker feil! Vi får snart vite når neste oppdatering kommer!
Klart den gjørDen varer vel ut mnd da?![]()
Ja, de er veldig søte og hviteSikkert noen søte tenner![]()