Sier han ingenting? Nei å nei... Hadde gått ut å luftet meg med bikkja jeg tror jeg...
Nå er middag snart klar! Så skal tenne lys å spise selv jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier han ingenting? Nei å nei... Hadde gått ut å luftet meg med bikkja jeg tror jeg...
Er vel det vi må jaDet gjør det jo!! Vi må bare holde det litt vedlike, å følge med![]()
Rett innstilling det!Nå er middag snart klar! Så skal tenne lys å spise selv jegså blir det å gå tur! Han får bare ligge der!
Hvordan ligger du ann nå da?![]()
Rett innstilling det!Nå er middag snart klar! Så skal tenne lys å spise selv jegså blir det å gå tur! Han får bare ligge der!
Haha, jeg kjenner jeg blir amå irritert. Som om det skulle ha vært min egen xDHan kom nå, slengte seg på sofaen bare![]()
Jo! Hun sa ikke Unnskyld engangVar ikke det litt dårlig gjort da?
Haha, jeg kjenner jeg blir amå irritert. Som om det skulle ha vært min egen xD
Du får kose deg med maten. Og smatte høyt xDNå er middag snart klar! Så skal tenne lys å spise selv jegså blir det å gå tur! Han får bare ligge der!
Du får kose deg med maten. Og smatte høyt xD
Hva er planene deres for kvelden da?
Kos deg duNå er middag snart klar! Så skal tenne lys å spise selv jegså blir det å gå tur! Han får bare ligge der!
Samme her. Sikkert ikke hormoner eller noeHaha, jeg kjenner jeg blir amå irritert. Som om det skulle ha vært min egen xD
Masse sympati her jaHaha... Bra jeg ikke er alene![]()
Hehe , ja vil si det er ett stykkeHåhåhå! Bor du langt unna Drammen eller?dem så Fantastiske ut!
Sambo kommer hjem!! Så er skal vi legge inn aksjer![]()
Det er jo ikke SÅ langt daHehe , ja vil si det er ett stykkeBergen her
![]()