Skravletråd :)

5000mb er jo 5 GB, bruker du opp det? :o jeg bruker mellom 500mb og 1 gb i mnd
Sjelden jeg bruker opp det. Har vel hendt 2 ganger eller noe :p er allerede på 230 mb i okt da. Vet ikke hva som gjør det. Men ser bra ut denne mnd da :)

Ja? Jeg kan snakke om ganske motbydelige ting jeg altså, matlysten forsvinner ikke av den grunn. Hadde det vært så enkelt hadde jeg vært mye tynnere tror jeg :P

Si ikke det. Bryr meg ikke noe om det jeg heller se, men legger ikke på meg av den grunn :(

Hihi :D eg bruke hvertfall aldri min opp og eg sitt på tlf på nettet myye uten å være tilkobla wifi :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, men bv bruker ikke så mye nett:p

Ja? Jeg kan snakke om ganske motbydelige ting jeg altså, matlysten forsvinner ikke av den grunn. Hadde det vært så enkelt hadde jeg vært mye tynnere tror jeg :P
Samme her! Var på fest engang, jeg spiste pølse med brød og rett siden av meg sto en kompis å spydde, trøkte maten i trynet jeg altså :p

4g takk :) haha:) nei, men har hendt jeg har lasta ned noe og wifi en har bæda uten at jeg har merka det. Da er det plutselig brukt opp. Har bare skjedd 1 gang eller noe da.

Haha. Har ikkje fått sånt her på landet enda vi :p hvis wifi'en detter ut her funker ingen ting. Må slå av wifi knappen for at den skal gå over på 3G evnt E :p ja, for da e ikkje alltid vi har 3G ein gang. E da rart vi ikkje fåt brukt opp 1000mb ? :p haha

Haha. Har ikkje fått sånt her på landet enda vi :p hvis wifi'en detter ut her funker ingen ting. Må slå av wifi knappen for at den skal gå over på 3G evnt E :p ja, for da e ikkje alltid vi har 3G ein gang. E da rart vi ikkje fåt brukt opp 1000mb ? :p haha

Da skjønner jeg du ikke har problemer med det ja :p wifien vår er helt på trynet for tida. Når den ikke vil slår jeg bare av på tlf og bruker 4g. Ikke bestandig jeg gidder restarte routeren:p sprek sjø!

Samme her! Var på fest engang, jeg spiste pølse med brød og rett siden av meg sto en kompis å spydde, trøkte maten i trynet jeg altså :p
Delikat !

Jeg og min søster var overtrøtte og satt på Dolly og spiste pizza... Mulig vi var ikke overtrøtte, bare en god smule fulle :P Men salsa var mensen og hvitløksdressing var sæd.... Vi trøkka det i trynet med stor glede. Tror jeg fikk ballong også :P

Delikat !

Jeg og min søster var overtrøtte og satt på Dolly og spiste pizza... Mulig vi var ikke overtrøtte, bare en god smule fulle :p Men salsa var mensen og hvitløksdressing var sæd.... Vi trøkka det i trynet med stor glede. Tror jeg fikk ballong også :p
Dere er ikke helt normale. Yaiks.

Enkelte ting tror jeg jeg bør lære meg å holde inni hodet mitt :P Hahaha. Ikke alt dere trenger vite :P

Back
Topp