>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja? Hørtes vel riktig ut detHahahhaaha bæbu bæbu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja? Hørtes vel riktig ut detHahahhaaha bæbu bæbu![]()
Ja, middagslaging og full pakke da. Tenker tikka masala i dag da med nanbrødDet er noe med det![]()
Ja takk, tar med sjampis jegSkal jeg plukke deg opp med privatjeten i dag også?
Gleder meg til detJa takk, tar med sjampis jegså kan vi skåle i luften!
Såppas jaJa, det e jo narkomanenes dag om mandagen. Alle skal avlevere den ukentlige prøvenog de har vi ikke få av i denne kommunen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke refleks mao?Haha, neida. Er da ikke lett i mørket og i pisseregn og vind
![]()
Så riktig som det kan skrivesJa? Hørtes vel riktig ut det![]()
Blir de to da, siden vi snakker dansk. Kjøre brannbil?![]()
Hadde jeg også tenkt altsåEinaste eg tenkte på va å få putta da inn i garasjen og ta resten av problemet ein anna dagog der ligg den endo
Har fått time hos legen 1315![]()
Nam! Kanskje vi skal ha noe sånt vi å, ikke bestemt endaJa, middagslaging og full pakke da. Tenker tikka masala i dag da med nanbrød![]()
Hahahahah! KanskjeSå riktig som det kan skrives
Eller uuuuwæææoow uuuuwæææoow ble kanskje litt feil men xD
Her snakker vi om å kjøre brannbil i Danmark, også vil du har vampyrer innHahaha, blir veldig spennende bok det her tror jeg.
Kan siklert få inn noen vampyrer som har teselskap og![]()
Greia er at jeg skal stå imot presset! Ender bare med at jeg gofler i meg pulveretGreia er at det er veldig godt![]()
Plass til alt i skravletrådbokenHahaha, blir veldig spennende bok det her tror jeg.
Kan siklert få inn noen vampyrer som har teselskap og![]()
Ja, kjøpte sånn god pakke, med kokosmelk og alt i. Og ekstra sterkt krydder for de som liker det. SnadderNam! Kanskje vi skal ha noe sånt vi å, ikke bestemt enda
Hadde jeg også tenkt altsåFordel å ta det før det er borte hos naboen liksom
![]()
Åhhh. Men då kan du jo skravla litt frå legekontoret når du vente![]()
Herregud for en humorHahahahah! Kanskje![]()
Vampyrer liker å kjøre brannbil de altså, paradis for dem det xDHer snakker vi om å kjøre brannbil i Danmark, også vil du har vampyrer innHahahah! Næsty
De hadde nok stortrivdes da
![]()