Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri tatt smokk og synes ikke det er bedre. Er ikke pent med store barn med smokk, tipper det er det samme med tommelen, så da er det på tide å slutte nåfår prøve med plaster om ingen har noen bedre forslag
![]()
En unge på 1 år ser ikke dum ut med smokk. Heller ikke 2 år. Men det er værre med tommelen altså...Aldri tatt smokk og synes ikke det er bedre. Er ikke pent med store barn med smokk, tipper det er det samme med tommelen, så da er det på tide å slutte nåfår prøve med plaster om ingen har noen bedre forslag
![]()
Like etter hun var født. Med da slutta hun på neven eller andre fingre også.Når begynte de å suge på Totten? Min er ett år, men redd for å fjerne smokk, for tott er mye vanskeligere å slutte med hvis de begynner.
Mi kasta smokken når hu var 4 mnd og begynte rett på totten da.Når begynte de å suge på Totten? Min er ett år, men redd for å fjerne smokk, for tott er mye vanskeligere å slutte med hvis de begynner.
Aldri tatt smokk og synes ikke det er bedre. Er ikke pent med store barn med smokk, tipper det er det samme med tommelen, så da er det på tide å slutte nåfår prøve med plaster om ingen har noen bedre forslag
![]()
Begynte når han var nyfødtNår begynte de å suge på Totten? Min er ett år, men redd for å fjerne smokk, for tott er mye vanskeligere å slutte med hvis de begynner.