Skravletråd :)

Hihihi ja jeg er vist det innimellom, om jeg spiser godis på ukedager! :D
Jeg å :p Men bare minner deg på det. Kengu kommer til å kaste oss utav tråden iløpet av dagen om hu ser vi skriver ordet godis ;) :p

God morgen! Så glad jeg bakte brød i går mens jeg skravllet med dere. For lukten er enda i huset. Og frokosten fantastisk! ! Ønsker dere en flott dag. Noen spesielle planer?
Namm nystekt brød, så fantastisk :D Jeg skal på jobb nå. Blæ. Så trøtt :P Så er det middag, sofa, turgåing og farmen etter det!

Jeg å :p Men bare minner deg på det. Kengu kommer til å kaste oss utav tråden iløpet av dagen om hu ser vi skriver ordet godis ;) :p
Hihi.. Det vil vi vel ikke? :D

Husker ikke helt. Tror jeg gjorde det når jeg satt på pc og gikk på min profil ;) Jeg har vel Bad to the bone. :p Må begynne bli mer rappkjefta med den tittelen tror jeg. Er mandag i dag da... G-O-D-I-S. Er vel som banning i kirka i dag det for noen?

Ja, du må jo nesten det da syns jeg :D

Wæææ :oops:
At du tør !! Hehe :p

Namm nystekt brød, så fantastisk :D Jeg skal på jobb nå. Blæ. Så trøtt :P Så er det middag, sofa, turgåing og farmen etter det!
Blir bedre når du kommer deg dit. Sitter allerede på jobb. Kjenner i dag er muligens en dag jeg teller ned timer xD

Ja, fordi jeg har vært syk en uke. Hadde ikke vært der om jeg hadde vært på jobb ;)
Jeg skjønner. Men deilig å få kommet så godt i gang med skravlinga. Skal du på jobb igjen i dag?

Neida, hun bryr seg ikke så mye om godis. Er maten hun er streng på ;)

Nei da får jeg gå !! Skravles senere kanskje :D

Back
Topp