• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Så deilig. Har også en blanding. Men litt større. 19 kg. Kunne ikke hatt større.

Hehe, tydligvis ikke. Nei, maskin er godt det. Men brødet blir så stort. Og vi kaster for mye brød da, har vi funnet ut. Også har jeg ikke funnet store nok brødposer. Og da er det bare jeg så får kjenne på nystekt lukta.

Dele det opp og fryse ned da? ;)
Trodde det ble ganske små brød i maskin jeg? :confused:
Mange år siden jeg har brukt det ;)

Nystekt lukta er god :)

Akkurat nå ser den fyllesyke mannen min på simpson, jeg venter på farmen :) noe liv på sinnasnekkern da?
aHAha. Er så glad jeg ikke er fyllesyk!

Da har jeg meldt meg som frivillig testperson for bailine. Sånn kosthold og strøm i kroppen for å stramme opp :p Hadde vært gøy å prøvd det og lært meg skikkelig kosthold som er bra for meg. Og ikke minst mista noen kg liksom :p Har plenty å ta av for å si det sånn.... Da er det å håpe de biter på min søknad og velger meg :)

Har hørt mye rart om rsfu :/ men skader ikke å prøve en
Jeg har også det desverre! Skader ikke å prøve, men ville ikke stolt på den 100%

Hehe, hvis man tenker sånn. Så har vi ikke tv. Streamer bare her. Vi så aldri på tv -tv liksom. Er jo lisens + viasat. Blir så dyrt for noe som ikke blir brukt.

Sånn vi har hatt det og, men har sånn 4 mnd gratis nå da. Så får vi se om vi beholder eller ikke ;)

Sånn vi har hatt det og, men har sånn 4 mnd gratis nå da. Så får vi se om vi beholder eller ikke ;)
TV er dyrt! Men det går så mye gøy, så tror ikke vi kommer til å kutte ut :P

Da har jeg meldt meg som frivillig testperson for bailine. Sånn kosthold og strøm i kroppen for å stramme opp :p Hadde vært gøy å prøvd det og lært meg skikkelig kosthold som er bra for meg. Og ikke minst mista noen kg liksom :p Har plenty å ta av for å si det sånn.... Da er det å håpe de biter på min søknad og velger meg :)

Så spennende. Har lurt på å prøve bailine :) så du må oppdatere meg på kordan det går :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hørt mye rart om rsfu :/ men skader ikke å prøve en

Hva har du hørt da?
Jeg har jo ikke så mye erfaring med det i det hele tatt.
I juni testet jeg ikke før 19 dpo, og da er vel de fleste tester positive om man er gravid ? :)

Back
Topp