Så flink du erEg ser faktisk at eg hadde 100 innlegg fra i natt kl 00.00 til no sist oppdatering![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erEg ser faktisk at eg hadde 100 innlegg fra i natt kl 00.00 til no sist oppdatering![]()
Hehehadde nok blitt det her og hvis de var tettere i årene .
![]()
HahaNei, husker ikke passordet no. Så krise om eg ikke kommer meg inn igjen![]()
Så flink du ergidder aldri å telle jeg
![]()
Hun er veldig søtSå søthuff, får håpe den blir bedre snart !
Hva ligger prisen på da?Ja de er jo ikke noe særlig dyre heller![]()
Tusen takkGod middag
Hun er veldig søtja håper jeg og !
Så fint daMen takket ja til 3 dager og eg altså
Kjøpte min på tilbud til 300 eller 400 kr. Husker ikke . Men er vel rundt den prisen de ligger på tenker jegHva ligger prisen på da?
Ja hun har spydd tre ganger idag da. Sååå de er vel ute tenker jegMå vell bare få ut dropsene![]()
Det er jo ikke så galeKjøpte min på tilbud til 300 eller 400 kr. Husker ikke . Men er vel rundt den prisen de ligger på tenker jeg![]()
Skulle hatt det jaSkulle ha hatt en slik bærbar lader! Husker ikke hva de heter![]()
Ja hun har spydd tre ganger idag da. Sååå de er vel ute tenker jeg![]()
Skulle hatt det jajeg har en lader ved senga, sofaen og i bila
![]()
Hvilke serier skal du se?Nei... Blir noen serier her tenker jeg![]()
Men nå er det slutt på skravlingen fra meg for i kveld . Må begynne å gjøre oss klar for stadion
Kos dere videre![]()
Kos deg!Men nå er det slutt på skravlingen fra meg for i kveld . Må begynne å gjøre oss klar for stadion
Kos dere videre![]()