Nå gnåler mannfolket om at han er sulten så får vel bare sette i gang. Her blir det pølsegrateng![]()
God middag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå gnåler mannfolket om at han er sulten så får vel bare sette i gang. Her blir det pølsegrateng![]()
Nei, jeg orker ikke detOrker du det å du![]()
Har du netflix eller noe?Ja, kanskje det ja![]()
Bare ser på antall innlegg jeg har tilsammen når jeg starter dagenHvordan får du til å se det?
Hvordan får du til å se det?
Har du netflix eller noe?![]()
Du har skjønt detKan jo ikke ligge igjen rester til mandag da!?
Bare ser på antall innlegg jeg har tilsammen når jeg starter dagen![]()
Kan jo ikke spares til neste helg hellerKan jo ikke ligge igjen rester til mandag da!?
Du ser det ved å trykke på profilbilde ditt. Ser hva du har no og ser hva du ender på seinere.eg vet kor mangen eg hadde på sist oppdatering og hvor mangen det står på telleren min
så e det bare å rekne
Bare ser på antall innlegg jeg har tilsammen når jeg starter dagen![]()
Ja de er jo ikke noe særlig dyre hellerSpørs om jeg skal ønske meg en til jul. Har alltid så vanskelig for å komme på ting jeg ønsker meg![]()
Kan jo ikke spares til neste helg heller![]()
Ooh yesDeiligsove og skravle?
![]()
Ja jeg har gode minner fra mine yngre dager også . Da hadde vi ofte sånn hos min storesøsterHar spist det en gang, det var kjempe koselighar ønsket meg en slik til jul
![]()
Heller ikke noe å se![]()
Eg ser faktisk at eg hadde 100 innlegg fra i natt kl 00.00 til no sist oppdatering