Uff da, så kjedelig.Ja det er det. Har en frøken som nettopp våknet. Wow for ett humør... hyyyyyl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, så kjedelig.Ja det er det. Har en frøken som nettopp våknet. Wow for ett humør... hyyyyyl
Så kjedelig, daHer må mannen dessverre jobbe i jula, så om vi skal til Sunnmøre så blir det fra 23.desember til 28.desember tror jeg.
Kult spør du megJeg og mannen lå i sengen og diskuterte det med graviditet i FB og slikt.
Selvfølgelig skal vi fortelle alle vi omgås med om den kommende babyen, og sakte med sikkert er det også fler og fler som får vite om den.
Men ingen av oss føler for å si noe på FB, så vi kom frem til hvorfor ikke gjøre litt gøy ut at det
Jeg er termin 1. april, men skal ha KS litt før.
Tenkte å gjøre det klart at ingen får lov til å si noe på FB før vi har sagt noe etter babyen er kommet.
Så lurer vi på om vi kanskje skal poste de første bildene 1. april..
Har endel venner som ikke nødvendigvis får det med seg før det![]()
Kjempekjedelig, men sånn er det noen ganger.Så kjedelig, da![]()
Vi får bare se om vi klarer å la være å si noe på FB så lengeKult spør du meg
Takk, burde i grunn sluttet å skravlet nåGratulerer så mye
Hvorfor det?Takk, burde i grunn sluttet å skravlet nå![]()
Woop grattis!Innlegg
10.000
Det synes jeg var en god ideJeg og mannen lå i sengen og diskuterte det med graviditet i FB og slikt.
Selvfølgelig skal vi fortelle alle vi omgås med om den kommende babyen, og sakte med sikkert er det også fler og fler som får vite om den.
Men ingen av oss føler for å si noe på FB, så vi kom frem til hvorfor ikke gjøre litt gøy ut at det
Tenkte å gjøre det klart at ingen får lov til å si noe på FB før vi har sagt noe etter babyen er kommet.
Hei Molly! Hvordan har du det i svangerskapet?Titter innom![]()
Eller av vi sprekkerDet synes jeg var en god ideFår bare håpe at ingen skriver noe før den tid
![]()
Haha, ja, det kan jo også skjeEller av vi sprekker![]()
Hahaha, det er kult! Vi har sagt det til de vi omgås og noen til, men har ikke postet det på Face enda og kommer nok ikke til å gjøre det. Men om jeg legger ut et bilde og det tilfeldigvis synes, så bryr jeg meg ikke om det, men kommer ikke til å "lage" et bilde for å få det frem....Jeg og mannen lå i sengen og diskuterte det med graviditet i FB og slikt.
Heldiggris!! Hvor har dere kjøpt det?Nå driver mannen og pappa og setter opp kjøkkenNå begynner det virkelig og ta form!