Ramler nok ned snart, har ikke like mye tid til å skravle i ukedagene nå når høstferien er over
Ferdig? Høstferien starter her på mandag. For de som har det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ramler nok ned snart, har ikke like mye tid til å skravle i ukedagene nå når høstferien er over
Krysser fingre daHehestyrer jeg meg inn mot det får jeg det sikkert ikke til
men tilfeldig, kanskje
![]()
får fortsatt pakkekalender og.![]()
kalenderen har eg lagd sjølhar lagd lik som mamma hadde til oss når vi var liten
![]()
I strømpeb får vi alltid 2-3 flaxlodd. Så e det alltid en sånn julestrømpe med snop i fra butikken. Varierer litt på hvilket merke. De to tingene e standar. Så varier den siste pakken. Og det pleier endten være noe klesplagg. Noe merke sminke som eg bruker eller undertøy![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke mange inne på bv som lærte seg den...Den gong då, alltid når!Huskar frå barneskulen
![]()
Den ferdig guacamolen er ikke spisendes. ..Må ha hjemmelaga![]()
Veldig slitsom....mye sutringDet gjør ikke akkurat turen noe særlig kjekkere :/
Nei, legge i lysfatHenge på juletre?![]()
Kjøpte dobørste igår vi ogsåDobørste![]()
Det vil jeg troDet er ganske stille her på natten da![]()
Jeg ser ikke på rett og slett av prinsipp. Synd ingen tenker på barnet oppi det..Forstår ikke at de tør å vise seg på TV jeg. De har jo absolutt ingen hemninger. Første gangen jeg så på tenkte jeg "Herregud, at ingen griper inn i denne familien. Det er jo noe som er alvorlig gale her"
Er du fra Sunnmøre?Litt langt unna sunnmøre jaDen kongledaten tror jeg vi må spare til en annen gang
![]()
Ja, dårlig realityÅ?? Hva slags type program? Reality?![]()
Ok, dt kan jeg gå med påMindre enn vanlig da![]()
Takk for detHuff, god bedring![]()
Jeg tør ikke se på lista engang!Hihi. Ligger no laaaangt nede på lista eg. Tjuefjerde eller noe nedi der. Sliter meg i hel for å holde meg på topp 30. Hihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ferdig ja, er uke 40 på østlandetFerdig? Høstferien starter her på mandag. For de som har det da![]()
Dette er jo en rolig helg for meg, så alt er mulig![]()