Litt langt unna sunnmøre jaJa
Hm..kanskje litt langt..bor i østfold![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt langt unna sunnmøre jaJa
Hm..kanskje litt langt..bor i østfold![]()
Hahakul jeg da, som quoter gamle innlegg.
Litt langt unna sunnmøre jaDen kongledaten tror jeg vi må spare til en annen gang
![]()
Mindre enn vanlig daRolig? Synes du skravler ganske mye jeg men![]()
What?? Det hørtes sinnssykt ut!!Har vært 2 ganger med minsten. Han har jo hatt diverse. Ho snakka me barnelegen på haukeland, men de mente det ikke var noe behandling for halsen (virusinfeksjon og håvne mandla) så da måtte eg bare observere sjøl hjemme og passe på at han pusta![]()
Spurte og etter sykemelding pga at eg var sliten på bakgrunn av at eg var aleine med de 24/7. Og diagnosen eg fikk var: i psykisk ubalanse![]()
e det mulig liksom? Ho sendte den i posten til meg. Og skal til ho på torsdag igjen, og då skal ho få høra da! Skal fader rullan meg ikkje ha den i journalen min.
Sent from my iPhone using BV Forum
Å?? Hva slags type program? Reality?Et tåpelig program... Synes synd i hun jenta som blir eksponert sånn på tv
God planJa vi får vel det. Eller så får vi ta med tlf å skravle her mens vi plukkerhaha
Hehe...det er santMen helga er jo snart over![]()
Absolutt....barna liker IKKE å kjøre bil!Ai :/ Skal bli godt når dere er kommet hjem da tenker jeg![]()
God morgen alle
Håper dere har sovet godt og er klare for søndagen![]()
Haha...samme måtte jeg gjøreSkumleser i full fart! Så jeg ikke ligger bak ett og ett halvt døgn ikveld![]()
JaBorte i 1,5-2 mnd i slengen???![]()
HeheDa er det 20000 neste![]()
Da er vi kule sammen, for det gjør jeg ogsåHahakul jeg da, som quoter gamle innlegg.
God morgenhvordan er formen?
Sovna igjen kl 7 men hoster så mye så søvnen ble ikke så god. Godt jeg bare skal ta livet med ro i dag
HerligHer var det 14 grader inatt. Nå er det 16 grader, men det blåser fryktelig!!!
Det gjør ikke akkurat turen noe særlig kjekkere :/Absolutt....barna liker IKKE å kjøre bil!![]()
Har s4. Synes jeg lader 5 x om dagen elns.Jeg har iPhone og lader hver natt. Hvis jeg har vært ekstrem og snakket 4 timer med liisjja, må jeg lade på kvelden.