Skravletråd :)

Åhhh. Vi begynner no vi. Trodde alle hadde samme uke eg :p men tydligvis ikke :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er 3 forskjellige uker faktisk. Østlandet har alltid uke 40 ;)

Hadde bare pakkekalender jeg, som mamma har brodert :) tenkte jeg skulle ta den i bruk igjen i år :D

Er jo så koselig :)
Hva får du i strømpa di da?

får fortsatt pakkekalender og. :)

kalenderen har eg lagd sjøl :) har lagd lik som mamma hadde til oss når vi var liten :)

I strømpeb får vi alltid 2-3 flaxlodd. Så e det alltid en sånn julestrømpe med snop i fra butikken. Varierer litt på hvilket merke. De to tingene e standar. Så varier den siste pakken. Og det pleier endten være noe klesplagg. Noe merke sminke som eg bruker eller undertøy :)

får fortsatt pakkekalender og. :)

kalenderen har eg lagd sjøl :) har lagd lik som mamma hadde til oss når vi var liten :)

I strømpeb får vi alltid 2-3 flaxlodd. Så e det alltid en sånn julestrømpe med snop i fra butikken. Varierer litt på hvilket merke. De to tingene e standar. Så varier den siste pakken. Og det pleier endten være noe klesplagg. Noe merke sminke som eg bruker eller undertøy :)

Får vel få til noe i år. Får se om nissen gidder å legge noe i den... :p hihi

Åhhja :) men eg skal jobbe torsdag og fredag då. Så full ferie uke blir det ikkje her.

Blir litt da ;)
Hadde ikke ferie jeg da, men ble jo syk. Passet bra i forhold til at barna på treninga har høstferie så slapp jeg å finne en annen instruktør :D

Blir litt da ;)
Hadde ikke ferie jeg da, men ble jo syk. Passet bra i forhold til at barna på treninga har høstferie så slapp jeg å finne en annen instruktør :D

Ja, sykemeldt til onsdag her også. Så det va jo kanskje flaksen oppi all sykdomen. Men hadde jo store planer om alt eg sku få gjort denne uka når alle var borte. Så da blir det ekstra mye på torsdag og fredag :)

Ja, sykemeldt til onsdag her også. Så det va jo kanskje flaksen oppi all sykdomen. Men hadde jo store planer om alt eg sku få gjort denne uka når alle var borte. Så da blir det ekstra mye på torsdag og fredag :)

Hadde noen planer jeg og, men de gikk visst dårlig :rolleyes:
Jaja, fikk gjort litt i går da ihvertfall.
Har du noen planer i dag da?

Back
Topp