Blir spennende å se
Låg på 17 i dag på oppdateringen kl9.00
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se
Burde og klarer er to forskjellige tingHvorfor det da? Du som var på farta i hele går og er syk, burde jo sove lenge![]()
Imponert. Du raste forbi meg duDet er sant
Jeg har tippa 1200
Hva har du på planen i dag da?
Klart du må ha julestrømpeAldri hatt julestrømpe jeg
Er på tide nå syns jeg
Og det meste er mye koseligere hjemmelaget![]()
Flink skravler du daLåg på 17 i dag på oppdateringen kl9.00
Flink skravler du da
Sovna igjen kl 7 men hoster så mye så søvnen ble ikke så god. Godt jeg bare skal ta livet med ro i dagHuffdå.. Fikk du sove igjen eller?
Går ikke så fort her lenger akkurat....Har no en jobb å gjøre før eg når dåke på toppenmen begynner å komme så smått inn i det no
Sovna igjen kl 7 men hoster så mye så søvnen ble ikke så god. Godt jeg bare skal ta livet med ro i dag
Går ikke så fort her lenger akkurat....
Ramler nok ned snart, har ikke like mye tid til å skravle i ukedagene nå når høstferien er overDu ligg no bra ann på 3.plassen
Men no endte eg jo opp med elfa sitt som eg ville ha. Så da gjekk jo bra uansett![]()
Ramler nok ned snart, har ikke like mye tid til å skravle i ukedagene nå når høstferien er over
E høstferien over hos dåke no?
Ikkje?eg har min som eg fekk hos mamma og de når eg va baby. Den MÅ eg ha for at da blir jul. Og ja, får fortsatt pakker i den
![]()
![]()
Har til ungene og. Men finn liksom ikkje ein som eg syns e så fin. Leite og leite hvert år. Så forlebi har de bare en midlertidig
Ja det er den dessverre
Burde og klarer er to forskjellige ting![]()
Imponert. Du raste forbi meg du
Nei , store deler av landet har uke 40Åhhh. Vi begynner no vi. Trodde alle hadde samme uke egmen tydligvis ikke