Er vell helt normalTipper du ble temmelig pen også, jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vell helt normalTipper du ble temmelig pen også, jeg![]()
Litt tidlig synes jegDa vant jeg. Jeg er på badet nå![]()
Jeg vet sånn någen lundeNei, virkelig ikkeogså er det så utrolig mange som ikke vet når dem skal bruke "da" og "når"! Æææææææ!!!!
Søta! Det er du ogsåHun er faktisk det.
Vær forsiktig så du ikkje blir sjuk før jul
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei nå bannet jeg ikke! Kirke!!!!Slutt å bann i kjærka!
Kan bruke det som unnskyldning for hvorfor jeg er dårlig for tiden![]()
God natt, får håpe du får en bedre dag i morgenDjises. Ikke orka jeg spise opp middagen. Ei heller å se filmen min. Nei. I dag er jeg rett og slett dausliten! God natt! Nå ligger jeg allerede i senga og slukner helst mens jeg skriver god natt....
Ble en slik dag i dag ja![]()
Fortsatt god temp. Eller?
Takk, men dagen i seg selv har vært fin daGod natt, får håpe du får en bedre dag i morgen![]()
Nå gjør jeg det igjen gittHahaha, fantastisk!![]()
Målet er å holde seg inne på topp30...helst topp3Ja, har det, men kan ikke måle seg med deg. Har du noe mål?
Håper ikke detSer ikke ut som det blir noe problem!
Nei, virkelig ikkeogså er det så utrolig mange som ikke vet når dem skal bruke "da" og "når"! Æææææææ!!!!
Haha...det er helt sant og innmari teitDerfor jeg sa ca 23. Liker ikke de som sier ca 23.03, da må man i såfall droppe å si ca....
Leste en som skrev: jeg betalte ca 15699,-
seriøst? Ca? Enten betalte du det eller så runder man opp eller ned![]()
Djises. Ikke orka jeg spise opp middagen. Ei heller å se filmen min. Nei. I dag er jeg rett og slett dausliten! God natt! Nå ligger jeg allerede i senga og slukner helst mens jeg skriver god natt....
Ble en slik dag i dag ja![]()