Hvorfor det?Når tror jeg at jeg gir opp isbergsalat![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor det?Når tror jeg at jeg gir opp isbergsalat![]()
![]()
Hahaha, fantastisk!Ja, du er vel inne på noe
Som nå...har mange sider jeg kan gå igjennom og svare der jeg er quoteteller der dere snakker om meg! Haha
![]()
Hehe... hvor mange gaver mangler du og ca pris eller interesse? Så kanjeg alle fall prøve å hjelpe. Menn er jeg ikke så flink på. Vi har ikke lagd pakke kalender i to - tre år for vi har måtte prioritere litt annerledes. Så ble heller spandert på litt dyre gaver og bryllup og hus/bil kjøp.
Kan alle fall prøve.
Blir med jeg ogsåJeg og![]()
Ja, har det, men kan ikke måle seg med deg. Har du noe mål?Du har da ganske mange innlegg selv![]()
Kyllingsalat -salat:/
Ser ikke ut som det blir noe problem!Hehe
Nå gjelder det bare å holde seg på topp 30![]()
Finner småfluer i den hver gang og den er så stygg inni. Utrolig irriterendeHvorfor det?
Det var veldig godtMmmm. Det hørtes godt ut![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Når tror jeg at jeg gir opp isbergsalat![]()
![]()
Det var veldig godt![]()
Derfor jeg sa ca 23. Liker ikke de som sier ca 23.03, da må man i såfall droppe å si ca....Tror det var kl 22.03![]()
Det skjønner jeg godtHar jeg gitt opp for lenge siden![]()
Hva hadde du i dag?Sunnere enn min middag hvertfall![]()
Det er litt dyrt da, hverfatfsll om man skal vedlikeholde hele tiden også.Mhm. Elske da!![]()
Det skjønner jeg godt
Hadde egentlig gjort det jeg også, men alt annet var så dyrt og jeg skulle bare bruke den i taco![]()
I know. Måneden har nettopp startet...Mhm. Men det e jo så lenge til![]()
enig med degDerfor jeg sa ca 23. Liker ikke de som sier ca 23.03, da må man i såfall droppe å si ca....
Leste en som skrev: jeg betalte ca 15699,-
seriøst? Ca? Enten betalte du det eller så runder man opp eller ned![]()
Okei. Hva har du i tacoen da?Aha. Pleier ikke å ha salat i tacoen jeghihi