Då skal eg skrike ut!Syns jo det... ser veldig lite på reality, men må nesten få med meg hva det der er da..
Sier du ifra om du finner ut når det går da eller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då skal eg skrike ut!Syns jo det... ser veldig lite på reality, men må nesten få med meg hva det der er da..
Sier du ifra om du finner ut når det går da eller?![]()
Ja, og så bla tilbake igjen til den siden du var på. Nope, skjer ikke
Svarer bare de innleggene hvor noen har quotet meg![]()
Følelsen den første uken ca var jo fantastisk, det å slippe å sminke seg osvNei. Det e ikkje for allealle eg ligger på har villa hatt første gang til bryllup, eller andre annledninger. de blei hekta
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehevest ca da
sør her. Altså mot halhjem
![]()
Det blir ikke min. Når jeg skriver et nytt innlegg havner jeg der det nye innlegget er.Det trenger du jo ikke da
Bare å skrive, også fortsetter du å lese der du var. Appen min blir ihvertfall på samme side![]()
Det må du gjøreDå skal eg skrike ut!![]()
HeheÅhhhh. Det e jo heeeilt feil veihihi
Følelsen den første uken ca var jo fantastisk, det å slippe å sminke seg osvmen det å vite at det må holdes vedlike så ofte til den prisen i en salong derimot
og følelsen når de begynte å falle av . Nei jeg ble ikke hekta
![]()
Samme herDet blir ikke min. Når jeg skriver et nytt innlegg havner jeg der det nye innlegget er.
Heheneeeida . Er så fint her
![]()
Batteriet går jammen fort nedover for tida![]()
Er du flink eller ville du bare ikke ha i dag?Elsker jo jordbær, så jeg blir alltid fristet når jeg hører noen spiser det
Ingen oboy i dag heller her.
Var vel 1200 for vippene , så noe å behandle de med, så ble vel ca 1600 kr. Så kostet påfyll 750 kr etter 3 uker, full pris etter 3.5 ukerKa betalte du i salongen?
Det blir ikke min. Når jeg skriver et nytt innlegg havner jeg der det nye innlegget er.
Ja, plutselig ble det veldig mye mer lading her ogsåJa, eg skjønner det ikkjelader og lader flere ganger til dagen plutselig
![]()
Da er det jo du som bor i feil retning nåJa, det e det. Har kjørt ein del ganger forbi. Bodde på stord i 2 år. Og var mye hjemme sånn nesten hver helg![]()
Jepp, mye ekstra arbeid som du skjønner.Da skjønner jeg deg veeeldig godt
Dumme appenhehe
Batteriet går jammen fort nedover for tida![]()
Har så vondt i halsen så jeg står over. Klarer meg med vannEr du flink eller ville du bare ikke ha i dag?