***IKM UKE 42***

Det pleier å være kjempemange gravide i IKM-gruppene jeg er med i. Håper det blir det denne gangen også. Og at jeg er en av de denne gangen:p

Betyr Lykke å være i gruppa di da ;)

Huff, er så sinnsykt kvalm i dag..og jeg som skal bort å spise middag i dag :(

Vel, cd21 i dag og endelig begynner el- testen å se litt positiv ut :) Fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken, men i nærheten. Tror IKM må flyttes til søndag 19. Oktober. Helt på grensen, men fortsatt uke 42. Må nevnes at jeg ikke har fått testet de to siste dagene, men med mangel på el-slim og endring i temp har jeg konkludert med at den ikke kan ha vært.
image.jpg

I dag tok jeg ny EL-test som var veldig negativ, så nå kommer jeg ikke til å ta flere. Nå har den spennende tiden startet. Håper det går raskt frem til uke 42!!:D

Så bra! Da krysser jeg fingrene for at det var gullegget. :)

Vel, cd21 i dag og endelig begynner el- testen å se litt positiv ut :) Fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken, men i nærheten. Tror IKM må flyttes til søndag 19. Oktober. Helt på grensen, men fortsatt uke 42. Må nevnes at jeg ikke har fått testet de to siste dagene, men med mangel på el-slim og endring i temp har jeg konkludert med at den ikke kan ha vært. Vis vedlegget 81370

I så fall kan det se ut som det nærmer seg veldig nå ja. Happy humping! :)

Huff, er så sinnsykt kvalm i dag..og jeg som skal bort å spise middag i dag :(
Har du tatt en test eller ? Siden du mest sannsynlig er noe lenger fram enn oss andre :p eller er det kanskje tidlig ennå ?

Har du tatt en test eller ? Siden du mest sannsynlig er noe lenger fram enn oss andre :p eller er det kanskje tidlig ennå ?

Er litt tidlig egentlig, men jeg brant en strimmel på morgenen :p hehe
Hadde ikke så høye forventinger, og det var da bra siden den var negativ ;)
Får ta en ny en til uka :D

Back
Topp