Felles skravle 2015

Så kjedelig. Nå syns jeg du skal begynne å bli frisk snart.

Ja, syns det jeg og men kroppen er uenig tydeligvis :(

Hmm...skulle vel ta en allergitest i oktober og jeg. Kanskje på tide å bestille time til det :confused: :)

Ja, syns det jeg og men kroppen er uenig tydeligvis :(

Hmm...skulle vel ta en allergitest i oktober og jeg. Kanskje på tide å bestille time til det :confused: :)
Kanskje på tide nå ;)

Kjenner det røsker litt i magen her i sympati ;)

Huff ja, aldri vært med på det selv så jeg kan jo bare PRØVE å forestille meg. Hehe ;)
Uansett spennende når det er nykomlinger på vei :D

Huff ja, aldri vært med på det selv så jeg kan jo bare PRØVE å forestille meg. Hehe ;)
Uansett spennende når det er nykomlinger på vei :D
Sjølv om eg egentlig ikkje har lyst å gjennomgå ein fødsel til, så kjenner eg at eg blir litt misunnelig :-)

Greit å få det overstått. Hva tror du du er allergisk mot?

Lurte litt på noe pollen, men legen ville ikke teste før høsten.

Det var i juni, sist jeg var forkjølet... og da fant jeg ut en uke etter at jeg var gravid... :confused: nå venter jeg på ikm ;) hehe

Men legen noterte seg at jeg skulle testes mot alt bortsett fra det jeg åpenbart allerede er allergisk mot ;) hehe

Bare litt småtteri også skal vi se på disse pax garderobene som det muligens ser ut som vi ikke får brukt pga dumme mål...
Dumme mål ja,det er fryktelig kjedelig!!

Lurte litt på noe pollen, men legen ville ikke teste før høsten.

Det var i juni, sist jeg var forkjølet... og da fant jeg ut en uke etter at jeg var gravid... :confused: nå venter jeg på ikm ;) hehe

Men legen noterte seg at jeg skulle testes mot alt bortsett fra det jeg åpenbart allerede er allergisk mot ;) hehe
Får håpe du får ett svar!

Det blir msn, er mye her selv, men jeg må ha litt tid til familie og hverdagslige ting også ;)
Det er viktig :) Jeg har mange innlegg selv nå men når man ikke har barn er sykemeldt og det eneste man har i leiligheten foreløpig er mobil og seng går skravla :p

Back
Topp