Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Alt bragod morgen!
Hvordan står det til, rundt omkring?
Her er altså jeg og storebror oppe. Far i huset og lillesøster sover søtt
Lykke tilDa har vannet gått. Jeg har laget en tråd på åpent forum oktober 2014 for de som vil lese litt merEr fortsatt ganske fortumlet!
Så koselig med familiefrukostNå har lillesøster også kommet opp, så da skal vi gå på badet og få på henne klær, vekke mannen og lage frokost.
Jeg elsker frokost i helga, da spiser familien sammenVi tar frem alt av pålegg og drikke og koser oss.
Deretter skal mannen visst først på dugnad på fotballbana for å gjøre den klar, og deretter spille seriekamp, mens jeg og ungene skal en tur til mine foreldre med noe klesvask (vi har jo ikke vaskemaskin) og så en tur for å handle. Muligens sette igjen ungene mens jeg handler, om jeg får det til, det er enklere sånn. En bursdagagave til en niese, og noe mat til de neste dagene. Og kanskje plukke med meg litt kalendergaver og sånn dersom jeg ikke har med meg ungene.
så skal vi hjem og kose oss med mannen, vet ikke hvilke planer han har for dagen etter kampen (vel, etter dusjen/badet da) Han skal vel jobbe noe i løpet av helga, hjemmefra, så da får vi finne på noe. Kanskje bake pizzaboller til fryseren (deilig å legge i matpakken til storebror på uteskoledager f.eks) Eller kanskje bare lage middag, vi får se hva klokka har blitt.
Man kan fint gjøre noe annet, bare være effektiv når man er innom.Skjønner ikke at folk kan gjøre noe annet enn å sitte her inne når man har 1200 innlegg på 3 dager!! Avhengighet har det blitt...
Da har vannet gått. Jeg har laget en tråd på åpent forum oktober 2014 for de som vil lese litt merEr fortsatt ganske fortumlet!
Lykke tilDa har vannet gått. Jeg har laget en tråd på åpent forum oktober 2014 for de som vil lese litt merEr fortsatt ganske fortumlet!
God morgenGod morgen damer. Har dere planer for lørdagen, for det har ikke jeg![]()
God morgen damer. Har dere planer for lørdagen, for det har ikke jeg![]()
Det tror jeg på. Kan jo bli kjempe kosGod morgen
Deilig med en planløs dag da
Vi skal på teater i Oslo i dag vi, blir gøy![]()
Nei huff... det er noe dritt. Typisk når det er helg.God morgen
Blir vel drenering og husarbeid her i dag
Deilig at badet ble tatt i går![]()
Det blir det nokDet tror jeg på. Kan jo bli kjempe kos![]()
Nei huff... det er noe dritt. Typisk når det er helg.
Så spennende!!! Lykke tilDa har vannet gått. Jeg har laget en tråd på åpent forum oktober 2014 for de som vil lese litt merEr fortsatt ganske fortumlet!
Så kjedelig. Nå syns jeg du skal begynne å bli frisk snart.Jobbingen tenker du på?
Er noe dritt at det regner ihvertfall, når vi har gravehjelp
Regner ikke med at jeg kommer til å gjøre så mye ute da, siden jeg fortsatt ikke ee helt frisk![]()
Vi får snike litt på oktober å se etterhvertLurer på hvordan det går med FruJohnsenspennende med baby på vei
![]()