Lilla86
Forumet er livet
Ja, det er helt nydelig natur. Og i sommer hadde vi det helt fantastisk temperaturmessig. Lang vinter da, og mørketid. Den kan være litt tung, samtidig som det jo er koselig inne med stearinlysEr fint nordpå, da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er helt nydelig natur. Og i sommer hadde vi det helt fantastisk temperaturmessig. Lang vinter da, og mørketid. Den kan være litt tung, samtidig som det jo er koselig inne med stearinlysEr fint nordpå, da...
Haha, skjønnerNja egentlig ikke, men liker ikke ikea
Får nesten klaustrofobi...haha
Bor i østfold da![]()
Om man er veldig katteallerisk, ja.
Men klart, flytter man ut, så vaskes det jo veldig, veldig godt, og alle møblene forsvinner, det hjelper jo antakelig veldig.
Her bodde det hund før oss også
(Ta med allergikeren på visning, så oppdager du om det går bra...)
Haha, skjønnerVet jo ikke om jeg heller hadde vært så begeistra om jeg hadde det nært. Kjekt med stort utvalg, store lager og billige priser da
![]()
Bare litt småtteri også skal vi se på disse pax garderobene som det muligens ser ut som vi ikke får brukt pga dumme mål...Hva skal dere ha der?![]()
Ja, det er helt nydelig natur. Og i sommer hadde vi det helt fantastisk temperaturmessig. Lang vinter da, og mørketid. Den kan være litt tung, samtidig som det jo er koselig inne med stearinlys![]()
På tide at IKEA kommer seg dit også nå!Så gøy! Akkurat den muligheten er jeg litt sjalu på som bor i Nord-Norge.
Haha, om du syns det er fælt skjønner jeg godt at du holder deg unnaJoda, ser den
Har vært der en gang jeg da, og har ikke tenkt å sette en tå inn der igjen samme hvor billig det er
Men dere kan vel bestille på nett?![]()
BodøHvor langt nord bor du?
Bodø![]()
Selve sentrum er ikke så mye å skryte av, men naturen rundt er helt fantastisk! Fin plass å boDer har jeg vært en del.
Mannen kommer der fra, og svigerfar bor der
Merker jeg blir sliten bare av å se på listen...Nå har det vært oppdatering! Vis vedlegget 81293
Hehe, jeg også faktisk!Merker jeg blir sliten bare av å se på listen...
Selve sentrum er ikke så mye å skryte av, men naturen rundt er helt fantastisk! Fin plass å bo![]()
Er formen din bedre anonym?
Skjønner ikke at folk kan gjøre noe annet enn å sitte her inne når man har 1200 innlegg på 3 dager!! Avhengighet har det blitt...Hehe, jeg også faktisk!
Den er det fler som har problemer med å forstå..Skjønner ikke at folk kan gjøre noe annet enn å sitte her inne når man har 1200 innlegg på 3 dager!! Avhengighet har det blitt...