Felles skravle 2015

Nei det har ingenting med det å gjøre, kanskje lese tråden før man begynner å himle med øya og snakke nedlatende om det.Der en spøk blant flere av oss i skravletråden
Veldig godt å lese!

Kattunger er verste sort. Husker selv overnatting hos faren til ei venninne, to timer hjemmefra, der jeg ikke visste at han hadde katt og fem kattunger. Måtte sitte oppreist og forsøke å puste så best som mulig ut gjennom vinduet hele natta.o_O

Altså. joda, katten rømmer over til naboen når vi kommer, vi har hund

Men huset må være kattefritt i ca 2 år, med totalnevaskking et par gangeri året, før det er kattefritt reelt sett.

Det ante jeg ikke! Utfordring om man skal kjøpe et hus hvor det har bodd katter kanskje?

Det er vel ikke akkurat konkurrerende?? Her er det jo mest bare damer.

Kanskje ikke da det ikke er pappaforum her..
Jeg bare googlet "pappa forum", og fikk et treff øverst på siden som så bra ut ved første øyekast.
Mange tråder, temaer og svar..

Nokon som har tips til manneforum? Eller pappaforum? Gubben som lurer :P
Oi wow! Min gidder ikke å lese litt i ei bok en gang, mens din søker forum! Forskjell på folk ja! :D

Termin på tirsdag. Rimelig sliten ja :)

Det vil jeg tro, men snart, snart!

Ikke rett tid å snakke om at jeg gikk 6 dager over termin med førstemann?

Men til gjengjeld, på formiddagen den dagen det satte i gang sa jeg "nei, blir nok ikke fødsel i dag heller, for her skjer det ikke noe". noen timere senere var det fødsel på gang, men jeg fikk jo rett, han ble født etter midtnatt, så det ble ikke dagen da ;)

Det ante jeg ikke! Utfordring om man skal kjøpe et hus hvor det har bodd katter kanskje?

Om man er veldig katteallerisk, ja.

Men klart, flytter man ut, så vaskes det jo veldig, veldig godt, og alle møblene forsvinner, det hjelper jo antakelig veldig.

Her bodde det hund før oss også

(Ta med allergikeren på visning, så oppdager du om det går bra...)

Aiai, så spennende! Er alt klart?
Ja, alt er klart, så bebis kan bare komme :) Den er i grunn klar den også, hodet er festet, jeg har hatt åpning i snart to uker og modningsrier i tre uker.. Så joda! Håper bare jeg kommer igang selv snart :) Nå hørte jeg fødeavdelingen her er full O.o Kjenner ei som ligger der nå og blir satt igang..

Det kan godt vente over helga da, sånn om der er fullt i helga.

Det vil jeg tro, men snart, snart!

Ikke rett tid å snakke om at jeg gikk 6 dager over termin med førstemann?

Men til gjengjeld, på formiddagen den dagen det satte i gang sa jeg "nei, blir nok ikke fødsel i dag heller, for her skjer det ikke noe". noen timere senere var det fødsel på gang, men jeg fikk jo rett, han ble født etter midtnatt, så det ble ikke dagen da ;)
He he det er helt greit altså, jeg regner med å kunne gå over egentlig :) Jordmor er litt redd for svangerskapsforgiftning da, så jeg håper bare jeg kommer igang snart på egenhånd.

Ja, alt er klart, så bebis kan bare komme :) Den er i grunn klar den også, hodet er festet, jeg har hatt åpning i snart to uker og modningsrier i tre uker.. Så joda! Håper bare jeg kommer igang selv snart :) Nå hørte jeg fødeavdelingen her er full o_O Kjenner ei som ligger der nå og blir satt igang..
Så bra:-) Herlig å vite at hodet er riktig vei, og at kroppen jobber med saken. Kanskje det betyr lett fødsel? Lov å håpe det. Kjedelig med full fødeavdeling da:eek: Om babyen venter noen dager kan jo situasjonen være en annen:)

Det kan godt vente over helga da, sånn om der er fullt i helga.
Ja, full fødeavdeling er jo litt kjedelig. Men det skjer når det skjer, uavhengig av hvor mange som ligger på føden :P

Ja, full fødeavdeling er jo litt kjedelig. Men det skjer når det skjer, uavhengig av hvor mange som ligger på føden :p

Det er helt sant

Jeg fødte min eldste under en aldri så liten føselsboom. I Bergen sånn ca 9 mnd etter at Brann tok seriegull....

Så bra:-) Herlig å vite at hodet er riktig vei, og at kroppen jobber med saken. Kanskje det betyr lett fødsel? Lov å håpe det. Kjedelig med full fødeavdeling da:eek: Om babyen venter noen dager kan jo situasjonen være en annen:)
Ja jeg satser på en lett fødsel! :D Når kroppen har holdt på sånn så lenge så bør den iallefall være forberedt :P

He he det er helt greit altså, jeg regner med å kunne gå over egentlig :) Jordmor er litt redd for svangerskapsforgiftning da, så jeg håper bare jeg kommer igang snart på egenhånd.

Greit å slippe det, når du har kommet så langt, ja

Det er helt sant

Jeg fødte min eldste under en aldri så liten føselsboom. I Bergen sånn ca 9 mnd etter at Brann tok seriegull....
Ha ha ha!! :D Herlig!

Back
Topp