Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jøss, har du ikke.
Burde jeg det? Hvor finnes det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, har du ikke.
Bra dag. Men virker som verden og hormoner vil aj jeg skal få en dårlig kveld. XD du da?Heihei!![]()
Bra her?
Hatt en fin dag?
Supert dupert herHei
Alt vel! Og du?
Så deilig dajeg merker forskjell med at jeg slipper å stå tidlig opp![]()
Hva har du gjort nå da?Frekk???![]()
Her er det gåavstand til Kiwi , meny , en til Kiwi , coop extra , spar , rema 1000 , en til rema 1000, Rimi , joker , en til Kiwi og ett bakeri som selger dagligvarer . Pluss alle bensinstasjonene , sentrum og kjøpesenteretIkke så langt utenfor. Bor rett ved et stort kjøpesenter![]()
Det er jo ganske opulære merker og selges mange plasser.Burde jeg det? Hvor finnes det da?
Kos deg!Nå skal vi tegne pax garderobe til soverommet og kontoret. Sees igjen om litt.
Heihei!![]()
Bra her?
Hatt en fin dag?
Ikke for alle neiIkkje for alle då![]()
Mhm.. Spesielt for meg som er sååå trøtt om dageneSå deilig da![]()
Kva merker var det snakk om?Det er jo ganske opulære merker og selges mange plasser.
Nei, på TillerJa, det vet jeg jomidt i sentrum liksom???
Flinke dere er, gidder ikke ta badet. Vi tar heller å river det neste uke. Mye enklere xDTar av? Skravles mye her mener du?
Så greit du fikk tatt badet da. Her må jeg ta det i morgen tenker jeg.
Veldig fin dag, men brukt litt for mye penger...jaja...Trengte i grunnen det meste![]()
HahaMen om nokon snakkar om god mat, som du kunne tenkt deg, køyrer du på butikken og kjøper det kvar gong du les det?
Ja, det henger skikkelig i altså
Håper lillegutt snart er i bedre form også
Tar noen rolige dager her hjemme før vi reiser på hytta neste uke
Finner da alltid noe å kjøpe til huset![]()
Uff ja. Det skal jeg ikke ha!Bra det ikke gikk til nyrene da![]()
Mener å huske det. Jeg må vel la henne svare selv, så er vi sikker på at det blir riktig informasjonAha....ja, da er det vel derfor da![]()
Ikke alltid det er så bra daHer er det gåavstand til Kiwi , meny , en til Kiwi , coop extra , spar , rema 1000 , en til rema 1000, Rimi , joker , en til Kiwi og ett bakeri som selger dagligvarer . Pluss alle bensinstasjonene , sentrum og kjøpesenteret![]()
Singlettene på Cubus, de til 99 kr ❤Når handlet jeg klær sist? Mammabukse på H&M ... Singletter på veromoda fordi dem er lange.